Geen 1x vvroeg les

En heel grappig we hebben op woensdag springen van guido schoemaker, dat is een vriend van mij. Hij werkt op de stal in ede waar ik een tijdje met mijn vriend heb gewoond. Echt een lache kerel is dat :p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sita_ schreef:Ben benieuwd wat mijn lesindeling is, zal het zaterdag als ik weer thuis kom wel zien..
Wordt een grappig groepje een tuiger, een haflinger en een fries
En dat tijdens de dressuurweek!
Staat er bij meer van jullie in de brief dat je nog niet betaald hebt?
_coquette_ schreef:mylittlejoy schreef:
Ik ben Steef!
Dan zit ik bij jou in het groepie
Debbie schreef:Sita_ schreef:Ben benieuwd wat mijn lesindeling is, zal het zaterdag als ik weer thuis kom wel zien..
Je zit bij mij en Pietie in een groepje! Friesland is weer verenigd!Wordt een grappig groepje een tuiger, een haflinger en een fries
En dat tijdens de dressuurweek!
We hebben les van Marie Jose Timmermans, Marlies van Balen x2, Diederik van Silfhout en M. van Wissen.
Avond programma ziet er ook leuk uitStaat er bij meer van jullie in de brief dat je nog niet betaald hebt?
Is toch inmiddels twee weken geleden dat ik het heb overgemaakt..
je kan voor een polo een e-mail sturen naar Ilze hier in dit topic ilze.de.meer@gmail.com (als het nog kan qua tijd)Katja schreef:Hele stomme vraag maar wil één van de eventingruiters even doorgeven hoe laat ik op maandag les moet geven. Wij krijgen de indeling altijd een paar dagen van tevoren. Dat is in de normale weken geen probleem omdat we dan van 8.30 tot 16.30 lesgeven maar in jullie week is alles altijd een beetje anders.

listiglistje schreef:Hoi Sanne welkom op Boktje kan voor een polo een e-mail sturen naar Ilze hier in dit topic ilze.de.meer@gmail.com (als het nog kan qua tijd)
€ 19,50 voor een navy polo en oranje letters met je naam + naam paard op de achterkant en KNHS instructieweek 2013 op de mouw