Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zal ze zo eens natellen.

)
Alleen kan ik eigenlijk op zondag.. Zaterdag moet ik altijd werken, dus dat is al een probleem want het is vaak op zaterdag.

, ben benieuwd! Jantine_ schreef:Ga zo eens in je profiel spieken voor je foto's flooredking
Zijn er in jou omgeving niet zoveel wedstrijden dan?
Ik kijk hier altijd inderdaad op startlijsten en is er vrijwel elk weekend wel 1.
Heb net ingeschreven voor:
6 oktober - Nieuw Vennep
24 t/m 27 oktober - Nieuwe Wetering
17 november - Aalsmeer
1 december - Nieuw Vennep
Misschien komt er nog wat bij maar voorlopig hou ik het even zo. Wil niet te hard gaan met de gup en de kampioenschappen in januari sowieso in L1 rijden. Misschien dat we wat meer met springen gaan doen. Vandaag wat sprongetjes gemaakt en is toch stiekem wel leuk

Sharona95 schreef:Het is zeker stil hier! Ik heb afgelopen weekend eens een slechte wedstrijd gehad haha, hij was totaal niet bij de 'les', kwam omhoog en bokte een beetje toen ik in de ring kwam, hele wedstrijd afgeleid geweest! Had 178 en 192! Tweede proef was al beter maar echt zelf slordig gereden, zei de jury ook! Was niet echt onze dag dus haha! Nu nog 1 puntje voor het L2!
Malou wat zonde!! Maar die dagen heb je er ook bij zitten! Waarom kreeg je overal 1 ount lager? Ik vind je punten niet slecht hoor!!
Doen jullie mee met de indoor kampioenschappen?