Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
foxy80 schreef:Voor de mensen die wormenkuren zoeken: bij Holland Animal Care in hal 1 C42 verkopen ze nu iets nieuws dat blijkbaar als een wormenkuur werkt maar volledig op basis van kruiden is in korrelvorm (zit in een langwerpig doosje zoals een wormenspuit). Geen receptplicht, handig te doseren, geen geklooi met de spuit en je kan nooit overdoseren.
Zucchero schreef:Ben vandaag geweest en ben het eens met hen die zeggen dat de hype groter is dan de beurs. Okee, misschien niet groter, maar wel minder indrukwekkendIk had veel meer eventing, endurance en andere leuke dingen verwacht. Ik vond het qua leuke dekjes ook tegenvallen als ik heel eerlijk ben. Ik zag 1 dekje waar ik echt verliefd op werd, maar die was te klein
Verder natuurlijk balen dat Goedhard er geen stand had!
Verder heb ik wel hele leuke clinics gezien (eventing, ijslanders, dressuur)en het heel gezellig gehad! Ik vond het zeker wel leuk om er te zijn!
Mijn score:
Ledervet
Amigo deken
2 paar rijhandschoenen
cap
Bratwurst mit sauerkraut
Onze volgende stop is denk ik Horse Event
Anniekskie schreef:pNg schreef:Kan iemand mij vertellen waar je het best kan parkeren? (dichtbij)
ben een aantal jaar geleden geweest en toen werden we naar een weiland gestuurd en hebben daar geparkeerd en vervolgens met een bus verder richting de messe.
Wat moet je aanhouden als je gewoon door wil rijden tot aan de messe, of is dat geen aanrader?
@nadia...gewoon de norbertstrasse aanhouden. Daar liggen de hallen zelf aan. De parkeerplaats die jij bedoelt is p10. P9 en p5 liggen sowieso dicht bij de hallen.