Ik ben ook nog even geweest Ze waren vanmiddag om een uur of drie gewoon nog aan het bijvullen. Dekens sowieso
Heb nog een leuk setje gekocht, HV polo Heritage camel met oornetje en peesjes, en nieuwe handschoenen want mijn oude roeckls zijn bijna versleten dus nu maar alvast wat dikkere gekocht voor de winter.. En tocht maar wel die thermo-rijlaarsjes, zaten echt perfect en ik heb ze afgelopen winter toch wel een beetje gemist. Had het laatste paar 38 bruin dus was heel blij..
Ze me nu wel weer op te vreten dat ik mijn hele salaris er alweer doorheen heb gejaagd, dus ik ga morgen eens even mijn zadelkamer opruimen en kijken wat er verkocht kan worden
Ik heb nieuwe Cavallo laarzen gekocht een dekje 3paar sokken en nog wat kleine spulletjes helemaal happy ermee!
PrimaDonna_
Geplaatst: 23-10-12 18:23
plovesb schreef:
Ik heb nieuwe Cavallo laarzen gekocht een dekje 3paar sokken en nog wat kleine spulletjes helemaal happy ermee!
Dat is nog eens een leuke aankoop zo op de laatste dag!
Martine_Levi
Geplaatst: 23-10-12 18:51
_Ananas_ schreef:
@ Saabine, je woont mij te ver weg.. Vind het zonde om erbovenop verzendkosten te betalen en woon niet dichtbij Rotterdam! Dan maar sparen voor Equitana
Ga ik naar de ruitersportzaken hier in de buurt ga ik daar maar heen
MelanieB
Geplaatst: 23-10-12 21:07
Dekje voor mn welshjes voor kids Zweepje voor kids (staat niet op foto) Mestboy (staat niet op foto, roze ) Borstels Jachtteugels Dekje voor Bon van HVpolo Longeerzweep 2 Lick-its (kreeg je gratis lickitbars bij) Eskadron halster Global halster shetty
heel lang over getwijfeld en vaak langsgelopen maar mijn stoere vent mag even lekker schattig halster om haha
En eskadron halster voor Noor Mn andere welsh had al een eskadron halster dus zag mooi deze in de aanbieding.