Ik heb hier helemaal de zenuwen Gaat nergens over natuurlijk...want ik lees alleen maar met jullie mee
Weet iemand ook toevallig hoelaat Edward moet Misschien kan ik hem toch nog zien, voordat ik vanavond weg moet
GaitMonster schreef:Weet iemand ook toevallig hoelaat Edward moet Misschien kan ik hem toch nog zien, voordat ik vanavond weg moet Dat is nu echt al zovaak genoemd Kijk zelf even op de VP.
GaitMonster schreef:Weet iemand ook toevallig hoelaat Edward moet Misschien kan ik hem toch nog zien, voordat ik vanavond weg moet dat wil ik ook heeeeeeeel graag weten
Cayenne schreef:GaitMonster schreef:Weet iemand ook toevallig hoelaat Edward moet Misschien kan ik hem toch nog zien, voordat ik vanavond weg moet Dat is nu echt al zovaak genoemd Kijk zelf even op de VP. ben je het al zat
ivy_power89 schreef:GaitMonster schreef:Weet iemand ook toevallig hoelaat Edward moet Misschien kan ik hem toch nog zien, voordat ik vanavond weg moet dat wil ik ook heeeeeeeel graag wetenga eens heeeeeeeeeeeel goed lezen...