Mijn paardje rolt nooit met zn zweetdeken op, ja je raad het al, met mijn mooie hv polo deken is meneer gaan rollen en heb ik de deken in weet ik hoeveel stukjes uit de stal moeten rapen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
moonfish13 schreef:_Nann_ schreef:iemand vroeg hier om br, maar ik weet niet of ze wel br verkopen bij hypo... harrys horse verkopen ze bijv. ook niet.
Ik zou het toch wel raar vinden als ze geen BR verkopen, dan maar even afwachten.
Wie weet hebben ze een ander merk.
Corellaa schreef:Zouden ze veel van hv polo zweetdekens hebben![]()
Mijn paardje rolt nooit met zn zweetdeken op, ja je raad het al, met mijn mooie hv polo deken is meneer gaan rollen en heb ik de deken in weet ik hoeveel stukjes uit de stal moeten rapen
PrimaDonna_ schreef:Nog even over die leren rijlaarzen, zoals Moonfish13 een pagina terug zegt; petrie laarzen doen pijn met inlopen. Ook zoiets, ik heb dus nooit last van inlopen gehad met mijn laarzen, en een vriendin van mij haar voeten waren gewoon blauw en die had Petrie Anky gekocht bij Divoza, toen zag ik dus al dat ik flink genept was!
chantal_bel schreef:PrimaDonna_ schreef:Nog even over die leren rijlaarzen, zoals Moonfish13 een pagina terug zegt; petrie laarzen doen pijn met inlopen. Ook zoiets, ik heb dus nooit last van inlopen gehad met mijn laarzen, en een vriendin van mij haar voeten waren gewoon blauw en die had Petrie Anky gekocht bij Divoza, toen zag ik dus al dat ik flink genept was!
Nou ik heb dus al 2 paar echte petries en heb elke x weer pijn in mijn voeten met het inlopen(Blaren, blauwe plekken)
d0nnaa_dan schreef:Pagina 103 gescande versie van twee pagina's en pagina 98 de gefotografeerde versie van 4 pagina's.
Zo, duidelijker kun je 't niet hebben
Nies_ schreef:Slechte kwaliteit is het dan, mijn pony rolt vaak zat met zweetdeken om in d'r stal, er is er nog nooit een stuk gegaan.
Hypo heeft wel br peesbeschermers, verder weet ik niet wta ze van br hebben.