wist niet dat isabel ook moest rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charlenexx schreef:http://os2008.nos.nl/live/wmv/kanaal/6lieverdjes, schatjes, moppies.. Ik weet dat jullie het al vaak gezegd hebben. Maar ik zit op mijn trage mobieltje te internetten en als ik de link moet terug vinden dan is iedereen al geweest. Dus heeft iemand voor mij alsje alsjeblieft de link naar de internet uitzending
Natasja91 schreef:Dieuwke_ schreef:
Dat weten we hier niet meer..
Moet Isabel rijden dan?
Charlenexx schreef:lieverdjes, schatjes, moppies.. Ik weet dat jullie het al vaak gezegd hebben. Maar ik zit op mijn trage mobieltje te internetten en als ik de link moet terug vinden dan is iedereen al geweest. Dus heeft iemand voor mij alsje alsjeblieft de link naar de internet uitzending
Charlenexx schreef:lieverdjes, schatjes, moppies.. Ik weet dat jullie het al vaak gezegd hebben. Maar ik zit op mijn trage mobieltje te internetten en als ik de link moet terug vinden dan is iedereen al geweest. Dus heeft iemand voor mij alsje alsjeblieft de link naar de internet uitzending
gijs schreef:kirsten volgens mij ben je een beetje geirriteerd
Gerrie schreef:Keep on dreaming.
Tineke is er al eens bij geweest, Edward ook .
ALs co commentator dan.
Maar Frits blijft daar stevig roesten in die stoel![]()
![]()
De aktieve ruiters komen alleen als ze niks te rijden hebben
KirstenG schreef:gijs schreef:kirsten volgens mij ben je een beetje geirriteerd
hoe kom je erbij? ik geïrriteerd? Nooit.... dat gebeurt pas als het voor de 386ste gevraagd word... niet bij de 385ste keer...
terorita schreef:ik ga tijdens de duitse proef ff stofzuigen...
ding maakt een takke herrie, wie weet schrikt ie lekker
terorita schreef:ik ga tijdens de duitse proef ff stofzuigen...
ding maakt een takke herrie, wie weet schrikt ie lekker
Dieuwke_ schreef:Géén idee?! Zou het? Weet je toevallig ook wanneer,hoelaat en waar Isabelle vandaag om 16.45 in de piste op Olympische Spelen moet rijden? En weet je ook waar het tezien is op NOS kanaal 6?
Citaat:lieverdjes, schatjes, moppies.. Ik weet dat jullie het al vaak gezegd hebben. Maar ik zit op mijn trage mobieltje te internetten en als ik de link moet terug vinden dan is iedereen al geweest. Dus heeft iemand voor mij alsje alsjeblieft de link naar de internet uitzending
__Charlotte schreef:Dieuwke_ schreef:Géén idee?! Zou het? Weet je toevallig ook wanneer,hoelaat en waar Isabelle vandaag om 16.45 in de piste op Olympische Spelen moet rijden? En weet je ook waar het tezien is op NOS kanaal 6?
![]()