Oilily heeft zich ook erg goed gedragen de hele week.. maar ben weer blij dat ikw eer in mn eigen bedje slaap vannacht.. ik lees morgen wel ff bij hier.... volgens mij was ik trouwens live op filmloop toen in kur moest rijden..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dewi schreef:Jaaah, ik ben ook weer thuis. Was erg gezellig! Tot volgend jaar...

haha.. alex moet denk ik wel zelf zijn schermpje weer naar boven brengen
klumpertje schreef:haha.. volgens mij moet je vandaag niet op de manege komen voor de gezelligheid.. iedereen is aan het opruimen en denk heel moe van die 10 dagenhaha.. alex moet denk ik wel zelf zijn schermpje weer naar boven brengen
borrie01 schreef:ik ga volgend jaar ook zeker weer. heb nog muntjes over dus.
ben ook erg trots op mijn paardje
en dank je voor de foto Elessar ben er super blij mee
heb nu al weer zin in het volgend jaar
lachmar schreef:Sanne proficiat met je super overwinning en volgend jaar gaan we weer gezellig samen he.

je bent een skatje ! 
yorin schreef:ALEX nogmaals bedankt voor het helpen om 2 uur snachts met de dierenarts bij mijn paardje !!je bent een skatje !
TeeGee schreef:yorin schreef:ALEX nogmaals bedankt voor het helpen om 2 uur snachts met de dierenarts bij mijn paardje !!je bent een skatje !
Ow jee! Wat was er aan de hand?
Is er eigenlijk nog een bloemetje/wijntje aan iemand gegeven want dan krijgt er nog iemand geld van mij....

Was trouwens wel lachen geweest ik met me dronken kop op het podium.. O ik schaam me dood ! ahhah 
AlexAuto schreef:Dewi schreef:Jaaah, ik ben ook weer thuis. Was erg gezellig! Tot volgend jaar...
Hopelijk neem je de hond ook weer mee...![]()
BuenaVista schreef:ik was dat meisje wie had gesmst

)
zaterdag nog 1 proef gereden waar ik 212 punten haalde dus al met al een geslaagde week