Oke dan wachten we nog af op de foto's
lijkt me wel leuk om te zien.@ flooredking : En volop aan het springen?
ziet er goed uit
Gelukkig dat het goed gaat. 
Met Cavella en mij gaat het ook goed, gaat weer zoals het was voor het ongeluk. Springen weer parcourtjes en soms met flinke hoogtes voor haar doen: 80cm 90 cm en 1meter
Record staat op 1.10m (vorig jaar september) en dat wil ik graag over een tijdje gaan verbreken als ze zo doorgaat

En dressuur gaat ook goed. Gister meegedaan aan een wedstrijd op de manege, FNRS f6, een eerste plaats met 227 punten!!!!! Mocht niet hoger starten dus helaas vanaf de 6 maar beginnen.... Alleen de galop van haar is nog drama, nageeflijkheid daar is ver te zoeken, galop vind ze altijd al moeilijk, oefenen oefenen en nog eens oefenen

Vorige week hebben we met 8 man van de manege een buitenrit van 6 uur gemaakt, 3 uur heen en 3 uur terug en tussendoor bij een cafe/restaurant in het bos lekker gegeten met de paardjes in een stand
En dan krijg je dit gezicht
Cavella en paardje ernaast hebben mijn salade opgegeten en heerlijk dat ze het vonden

Paar weken terug heb ik voor de lol meegedaan met de voorrondes van de zitcompetitie op de manege, gingen er 4 door van mijn categorie en ik was 2e!!! Vorig weekend waren de regiofinales in Venlo, van mijn categorie gingen er maar 4 door van de 17 en ik was 4e geworden
Dus in september mag ik naar de kwartfinale
Zij kampte al langere tijd met dampigheid en dit wisten we toen we haar kregen. Afgelopen winter ging het super met haar maar de laatste paar maandjes ging het niet meer goed. Het is beter zo. Ze is naar de eeuwige groene weides, naar mijn andere overleden paardje. 
. mijn e-mail adres is voor+achtermaam@hot...com