Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zucchero schreef:Dat is fijn, dank je!
Nu een uur of 2 later ben ik in ieder geval heeel blij dat ik me opgegeven heb voor de dressuur. Zo hoef ik de week sowieso niet te missen (moet ik wel door komen met mijn dressuurpunten... of ze moeten er niet moeilijk over doen dat ik nu mijn punten voor het L1 nog niet heb...)
Ik blijf duimen dat ik nog bij de SGWers ingedeeld wordt
listiglistje schreef:U2andI schreef:ik zat net nog eens te kijken, maar echt bijna alle weken zitten al vol! dat was normaal echt niet! (de reserve lijsten dan nog wel niet...)
Hoezo crisis in Paardenland![]()
![]()
Cleo niet vroeg je bedje uitmazzel dat je er nog bij zit, ging echt snel vanochtend....
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb me dit jaar maar niet aangemeld. Vind het echt duur geworden vergeleken met 2 jaar terug en las dat je nu ook een dierenarts verklaring moet geven als je je af wilt melden..
Ik heb nog geen idee wat ik precies m'n zomer ga doen, dus vind het te veel gedoe geworden
CleovG schreef:Haha, ik ben niet zo'n ochtendmens! Maar ik zit er bij en daar gaat het om :-p. Dit jaar ga ik iets beter voorbereid, met meer chips, koekjes en drinken :-p

suikermeisje schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik heb me dit jaar maar niet aangemeld. Vind het echt duur geworden vergeleken met 2 jaar terug en las dat je nu ook een dierenarts verklaring moet geven als je je af wilt melden..
Ik heb nog geen idee wat ik precies m'n zomer ga doen, dus vind het te veel gedoe geworden
Om die reden heb ik me dus ook niet opgegeven. Je kunt je niet 'zomaar' afmelden, en ik weet ook niet hoe mijn zomer loopt... Rijdt van die 400 euro 8 privelessen (cross) dus dan is dat leerzamer en beter voor het paard (is nog erg jong).
liesie55 schreef:is er al een topic voor week 4? ik zou het zelf wel willen maken maar geen idee hoe