Nu maar hopen dat ik er nog bij kan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wake_up schreef:@mirjam95, wanneer had je je opgegeven?
want ik heb me vanmorgen pas opgegeven, en kreeg net een mailtje dat ik sta ingeschreven voor de week 7a. weet iemand hoe dat zit met die lijsten? want ik las dat er al lijsten met namen waren wie er wel en niet waren aangemeld voor die weken? en dat die lijsten met namen er gister al waren? hoe kan ik dan net nog een mailtje krijgen dat ik ben ingeschreven voor week 7a?
smeetjoew schreef:Ok, ik heb even een kleine vraag. Zal vast al genoemd zijn, maar anders moet ik 't hele topic doorbladeren.
Ik zou eerst wel gaan, toen weer niet en nu moedigde mn ma aan om toch te gaan. Kreeg net de P&S binnen, maar kun je je ook digitaal inschrijven?
Yeah, I know, wrs wordt het wachtlijst voor mij, maar kan altijd een gokje wagen!
wake_up schreef:Op de site stond dat wie het eerst maalt, het eerst haalt ofzo. Dus vind het dan wel erg vreemd zeg! kan je niet nog een mailtje sturen met dat je gisterochtend al had opgegeven? Want jij hebt gewoon meer recht op die plaats dan ik neem ik aan.
Heeft iemand al die lijst met namen gezien voor week 7a? Dan weet ik zeker dat ze geen foutje hebben gemaakt ofzo