Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
d0nnaa_dan schreef:Wat een bizar verhaal zeg!
Goed opletten dus voor de mensen die Petrie's willen aanschaffen![]()
@ Mellamoshan; als ik goed heb gelezen (kan scheel zijn hoor, de lettertjes zijn ook zo klein) was het elastiek eerst 15 en nu 9,95 euro.
Kan natuurlijk ook een verkooptruc zijn...
Zit nog een beetje te twijfelen of ik die zal kopen voor het longeren.
d0nnaa_dan schreef:@ Mellamoshan; flauw hè...
Maar inderdaad, als ik er dan toch ben kan ik 'm net zo goed direct meenemen. Waar gebruik jij hem voor? En hoe vind je dat je paarden erop gaan lopen? Niet op de voorhand of zwaar id hand?
Ik zit namelijk nog steeds in dubio of een elastiek nou wel of niet goed werkt...
d0nnaa_dan schreef:@ Mellamoshan; flauw hè...
Maar inderdaad, als ik er dan toch ben kan ik 'm net zo goed direct meenemen. Waar gebruik jij hem voor? En hoe vind je dat je paarden erop gaan lopen? Niet op de voorhand of zwaar id hand?
Ik zit namelijk nog steeds in dubio of een elastiek nou wel of niet goed werkt...
Cinderella_ schreef:Oké, naja het was echt het eerste wat in me opkwam,
dacht dat dat misschien een reden zou kunnen zijn. Je zou best gelijk kunnen hebben, misschien maakt het niets uit.. ik heb geen idee! Ga er in ieder geval even mee terug, want hoe dan ook horen ze geen pijn te doen (en al helemaal niet voor dat geld).