Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Charlotte schreef:Natasja91 schreef:Hoeveel procent moet Isabel halen om goud te winnen met het team?
meer dan 72.917
Citaat:uu ga je de kids bewerken???
horseyfries schreef:Heeft ze de flappen van haar jas nu afgeknipt? Raar gezicht zeg!
Dieuwke_ schreef:Desiree_1993 schreef:
Dat weten we hier niet meer..
Moet Isabel rijden dan?
casperrr schreef:horseyfries schreef:Heeft ze de flappen van haar jas nu afgeknipt? Raar gezicht zeg!
Idd ziet er echt raar uit
FlairS schreef:Gerrie schreef:
Ach, de zoveelste blunder van Frits![]()
Ieder ander was allang ontslagen ,maar hij blijft maar beroerde en foute informatie de ether ingooien.
Onvoorstelbaar genant![]()
[/quote
Dit in tegenstelling tot Laurens van Lieren!
Mag hij misschien Frits vervangen deze Olympische spelen?
Yinari schreef:Uums schreef:Lelijk of niet, ik vind het een leuk paard. Mooi vol en superbraaf aan het werk. Er zijn al zoveel proeven voorbij gekomen die bol stonden van de spanning en zelfs ongehoorzaamheden... Dan liever dit paard
Eens
casperrr schreef:horseyfries schreef:Heeft ze de flappen van haar jas nu afgeknipt? Raar gezicht zeg!
Somebody_ schreef:deze mmogen ze wel bij me afleveren, leuk dier!
RianneH schreef:Ook eens! Beestje is ook al 18, hele degelijke prestatie dan.
Iemand enig iedee wat voor ras? Russisch misschien? Lijkt wel hele appie-ogen te hebben..
Charlenexx schreef:lieverdjes, schatjes, moppies.. Ik weet dat jullie het al vaak gezegd hebben. Maar ik zit op mijn trage mobieltje te internetten en als ik de link moet terug vinden dan is iedereen al geweest. Dus heeft iemand voor mij alsje alsjeblieft de link naar de internet uitzending