Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.. iig was ik 5e in de finale van alle M1-combinaties ! Super trots op Fee!
montecito schreef:Mylo, Ja klopt, ik wist niet dat je ook hier op BOKT zat joh!! Was het voor jou een goede week??? Wel leuk dit, ik vond je frontriem al zo mooi, heb daar ook nog een opmerking over gemaakt volgens mij
![]()
![]()
Groetjes!!
)
MyFee schreef:Nou, ik ben nu net thuis van een zeer geslaagd (lang) weekend ARD.. Vandaag finale gereden, en Fee liep súper.. Helaas werd er wat laag gepunt, maargoed, kan ook niet altijd winnen he.. iig was ik 5e in de finale van alle M1-combinaties ! Super trots op Fee!

we hebben zonder de finale 12 puntjes bij elkaar gekregen
messica schreef:De kür was echt leuk gister van de Z1. Een stalgenoot Nicole is nog tweede geworden met haar fries Bean!! Ik zit nu te kijken via filmloop omdat ze zo de finale moet rijden maar geen geluid dus wat minder!!
Was ook een hele mooie kür! Ik had helemaal kippevel! 

sjaantje schreef:MyFee schreef:Nou, ik ben nu net thuis van een zeer geslaagd (lang) weekend ARD.. Vandaag finale gereden, en Fee liep súper.. Helaas werd er wat laag gepunt, maargoed, kan ook niet altijd winnen he.. iig was ik 5e in de finale van alle M1-combinaties ! Super trots op Fee!
Wat fijn dat het goed ging! Jammer van die punten. Wij waren ook 5e. Door een (niet nader te noemen) jurylid genaaid, hadden 208 en 225 punten. Ging goed, dus dat eerste was echt veel te laag. Helaas, anders waren we 2e of 3e geweest.
MyFee schreef:sjaantje schreef:Wat fijn dat het goed ging! Jammer van die punten. Wij waren ook 5e. Door een (niet nader te noemen) jurylid genaaid, hadden 208 en 225 punten. Ging goed, dus dat eerste was echt veel te laag. Helaas, anders waren we 2e of 3e geweest.
Das echt balen. Ik vind gewoon dat ze bij finales meestal niet dúrven te punten, echt jammer is dat! Maar alsnog goed hoor Chantal, gefeliciteerd!

Odin schreef:Een kennis van mij, van een ander forum, heeft op de Almelose Ruiterdagen flink wat foto's gemaakt (van de paarden en de pony's, dressuur en springen).
Hier een linkje naar die foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=PT4CO6MN
) maar vond de foto subliem, hier kun je zien hoe ik mijn tegenstanders uitschakel, check die bange ogen van dat pard erachter! ( ieeeehhhh eeen eeen..BONTE TINKER!!!!!
)