Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie poetskist gescoord haha.

mylittlejoy schreef:Gelukkig, ik ben niet de enige met het stiftenprobleem! Ik had juist twee weken geleden bij het bekappen om gaten gevraagd en - nav een tip in dit topic - mn oude ijzers als reserve laten liggen (zonder gaten). Nu trapt vrolijke Frans gister z'n ijzer eraf, dus zit z'n oude ijzer eronder....zonder gaten. Tot zover mijn heldere moment.
Ik heb trouwens met m'n stalgenootje een hotel in de buurt geboekt. Zij zag de tenten écht niet zitten en heel eerlijk...6 douches op 60 man word ik ook niet heel vrolijk van. Dus nou ja, maar een hotelletje geboekt. Dus we zijn er wel helemaal bij, maar slapen een stukkie verderop!

Ik maak me er niet zo'n zorgen om, en vindt dat camping-idee juist wel heel gezellig!
Picassox schreef:Kijk, da's fijn dat je uit ervaring spreekt!Ik maak me er niet zo'n zorgen om, en vindt dat camping-idee juist wel heel gezellig!
Er zijn trouwens heel veel goedkopere oplossingen dan een hotel. Zijn zat B&B's, trekkershutten, bungalows, etc. te regelen in de buurt. Sterkter nog: ik had zeer goedkoop een bungalow voor je kunnen regelen. Ik werk namelijk daar vlakbij op een vakantiepark en kan tegen een lage prijs een bungalow huren.
mylittlejoy schreef:Valt best mee, 150 pp. Tuurlijk, ik kan ook andere dingen bedenken om met dat geld te doen, maar zij wil echt niet in de tent en ik zeg geen nee tegen een hotel.Ach, je bent een dressuurtut of niet he?
![]()
We zitten in Elspeet, in het Hampshire hotel.
mylittlejoy schreef:Valt best mee, 150 pp. Tuurlijk, ik kan ook andere dingen bedenken om met dat geld te doen, maar zij wil echt niet in de tent en ik zeg geen nee tegen een hotel.Ach, je bent een dressuurtut of niet he?
![]()

Picassox schreef:mylittlejoy schreef:Valt best mee, 150 pp. Tuurlijk, ik kan ook andere dingen bedenken om met dat geld te doen, maar zij wil echt niet in de tent en ik zeg geen nee tegen een hotel.Ach, je bent een dressuurtut of niet he?
![]()
Ai, da's pijnlijk veel geld! En Elspeet is nog even rijden ook nog! Dus tel je benzinekosten er maar rustig bij op!
Ik kan een bungalow voor de helft van het geld regelen...
En zelfs eventueel dat je dat weekje bij m'n ouders (2 km verderop) in de kelder kan slapen (is een leefkelder met 2 bedden erin). Daarbij hebben we 2 badkamers, dus kun je ook altijd bij alles.
En inderdaad Linda, heerlijk ponykampen!