KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Disconto_AF

Re: KNHS zomerinstructieweek 3, Dressuur & Eventing.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:03

Dat is niet goed hoor, ziek als je op vakantie bent!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:14

:(:) balen....

Ilze ik heb mijn polo zojuist betaald :D

Net weer inkopen gedaan voor onze week! Hoodie, gympen, nog wat ondergoed en de led campinglamp op dynamo (fijn ding :D )

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:16

Nee, ik weet t.. maar denk dat alle vermoeidheid er ff uitkomt enzo. Straks maar lekker op t strand bijslapen. Of ik mu in bed lig of op n strandbed maakt dan ook niet uit :P

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:31

Jammer Sita! Maar nog een fijne vakantie verder.

Ilze ik heb geen mail ontvangen?

Ik ben net naar Divoza geweest :D Mooie poetskist gescoord haha.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:36

Dat is wel heel braaf Bo! Niet meer? :P

Ik kan dat niet, ik heb een gat in mijn hand :+ :')

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:38

Haha, ik móet ook nog naar Divoza. Ben alleen bang dat ik met meer thuis kom dan een poetskist... :P

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 14:40

Ik heb net 2 dekjes en een nieuwe rijbroek gehaald. Plus nog wat snoepjes voor Gijs :)

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:04

Haha + een nieuw S&T hoofdstel voor thuis, 3 paar nieuwe sokken en lederbalsem. :+

Kleding ben ik maar snel voorbij gerend, want had laatst al 3 nieuwe polo's gekocht en zonet heb ik nog een Pikeur rijbroek gekocht (ik vind alleen dit model en dit merk fijn).

Kortom: ook een gat in de hand.

Disconto_AF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:22

Bo, zie pb

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:26

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:20

Gelukkig, ik ben niet de enige met het stiftenprobleem! Ik had juist twee weken geleden bij het bekappen om gaten gevraagd en - nav een tip in dit topic - mn oude ijzers als reserve laten liggen (zonder gaten). Nu trapt vrolijke Frans gister z'n ijzer eraf, dus zit z'n oude ijzer eronder....zonder gaten. Tot zover mijn heldere moment. :+

Ik heb trouwens met m'n stalgenootje een hotel in de buurt geboekt. Zij zag de tenten écht niet zitten en heel eerlijk...6 douches op 60 man word ik ook niet heel vrolijk van. Dus nou ja, maar een hotelletje geboekt. Dus we zijn er wel helemaal bij, maar slapen een stukkie verderop!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:27

Welk hotel slaap je? :)

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-13 16:28

mylittlejoy schreef:
Gelukkig, ik ben niet de enige met het stiftenprobleem! Ik had juist twee weken geleden bij het bekappen om gaten gevraagd en - nav een tip in dit topic - mn oude ijzers als reserve laten liggen (zonder gaten). Nu trapt vrolijke Frans gister z'n ijzer eraf, dus zit z'n oude ijzer eronder....zonder gaten. Tot zover mijn heldere moment. :+

Ik heb trouwens met m'n stalgenootje een hotel in de buurt geboekt. Zij zag de tenten écht niet zitten en heel eerlijk...6 douches op 60 man word ik ook niet heel vrolijk van. Dus nou ja, maar een hotelletje geboekt. Dus we zijn er wel helemaal bij, maar slapen een stukkie verderop!

Dan wordt dat weekje voor jullie wel een heel duur grapje!

Enne... 6 douches voor 60 man is het altijd al geweest ;)
Ik douche 2x per dag en heb nog nooit hoeven wachten :n

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:37

Kijk, da's fijn dat je uit ervaring spreekt! :) Ik maak me er niet zo'n zorgen om, en vindt dat camping-idee juist wel heel gezellig!

Er zijn trouwens heel veel goedkopere oplossingen dan een hotel. Zijn zat B&B's, trekkershutten, bungalows, etc. te regelen in de buurt. Sterkter nog: ik had zeer goedkoop een bungalow voor je kunnen regelen. Ik werk namelijk daar vlakbij op een vakantiepark en kan tegen een lage prijs een bungalow huren.

Is er heel toevallig iemand die zo lief wil zijn, haar paklijst aan mij te sturen? Dan heb ik ook een beetje een richtlijn.
Laatst bijgewerkt door Picassox op 29-05-13 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:39

Iedereen doet dat verdeeld over de dag, douches waren zelfs altijd leeg als ik ging :P

Enige wat ik wel doe is slippers meenemen, anders heb je straks tenenkaas :+

Safaritenten zijn juist leuk, veel meer sfeer...zelfs op de veranda picknicktafel :) en maar 4 personen ipv een vol slaapzaalhok...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:40

Precies, vind het camping-gevoel echt leuk! :)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:40

Valt best mee, 150 pp. Tuurlijk, ik kan ook andere dingen bedenken om met dat geld te doen, maar zij wil echt niet in de tent en ik zeg geen nee tegen een hotel. :D Ach, je bent een dressuurtut of niet he? :o :') We zitten in Elspeet, in het Hampshire hotel.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:41

Penny wat is je maildres?

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:42

Picassox schreef:
Kijk, da's fijn dat je uit ervaring spreekt! :) Ik maak me er niet zo'n zorgen om, en vindt dat camping-idee juist wel heel gezellig!

Er zijn trouwens heel veel goedkopere oplossingen dan een hotel. Zijn zat B&B's, trekkershutten, bungalows, etc. te regelen in de buurt. Sterkter nog: ik had zeer goedkoop een bungalow voor je kunnen regelen. Ik werk namelijk daar vlakbij op een vakantiepark en kan tegen een lage prijs een bungalow huren.

Oh....nou....we kunnen nog kostenloos annuleren geloof ik. Ik stuur je vanavond even een PB, is dat goed?

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:43

Ik heb juist super veel zin in die tenten! Lijkt me echt super gezellig. Het enige nadeel is als je een beetje teveel hebt gedronken zo'n tent onzettend kan gaan draaien haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:43

mylittlejoy schreef:
Valt best mee, 150 pp. Tuurlijk, ik kan ook andere dingen bedenken om met dat geld te doen, maar zij wil echt niet in de tent en ik zeg geen nee tegen een hotel. :D Ach, je bent een dressuurtut of niet he? :o :') We zitten in Elspeet, in het Hampshire hotel.

moet je ook nog iedere keer naar dat hotel terug...dan mis je volgens mij alle gezelligheid s'avonds, dat is nu juist het leukste! Powniekamp voor volwassenen :D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:46

mylittlejoy schreef:

Ai, da's pijnlijk veel geld! En Elspeet is nog even rijden ook nog! Dus tel je benzinekosten er maar rustig bij op!

Ik kan een bungalow voor de helft van het geld regelen...
En zelfs eventueel dat je dat weekje bij m'n ouders (2 km verderop) in de kelder kan slapen (is een leefkelder met 2 bedden erin). Daarbij hebben we 2 badkamers, dus kun je ook altijd bij alles. :)

En inderdaad Linda, heerlijk ponykampen! :D

U2andI

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:01

Picassox schreef:
mylittlejoy schreef:

Ai, da's pijnlijk veel geld! En Elspeet is nog even rijden ook nog! Dus tel je benzinekosten er maar rustig bij op!

Ik kan een bungalow voor de helft van het geld regelen...
En zelfs eventueel dat je dat weekje bij m'n ouders (2 km verderop) in de kelder kan slapen (is een leefkelder met 2 bedden erin). Daarbij hebben we 2 badkamers, dus kun je ook altijd bij alles. :)

En inderdaad Linda, heerlijk ponykampen! :D

Oh dus als ik een x normaal wil douchen... haha!

Ilze, ik heb ook nog geen mailtje...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:13

listiglistje schreef:
Safaritenten zijn juist leuk, veel meer sfeer...zelfs op de veranda picknicktafel :) en maar 4 personen ipv een vol slaapzaalhok...

4 personen? Ik meende dat er weer gewoon 5 stapelbedden in de tenten stonden.. :oo

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:19

Tuurlijk, iedereen die zin heeft uitgebreid in het bubbelbad te gaan mag bij m'n ouders thuis langskomen. :D