Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er waren nog zoveek plekken, zus was aan het kijken op de ipad.
floorpenp schreef:Helaasssss, ik wilde naar week 8ab, helemaal ingevuld ... Error system![]()
![]()
Nog een keer ingevuld, maar sta nu op plek 18 reservelijst, daar kom ik nooooit meer bij![]()
Daarna toch nog ingeschreven voor week 9 eventing paarden tm 20, en ik zit erbij ! Op de 4 na laatste plek !![]()
Jammer genoeg geen allround voor mij, maar toch nog een leuke week hoop ik! Gaan we lekker crossen
pietiedecy schreef:floorpenp schreef:Helaasssss, ik wilde naar week 8ab, helemaal ingevuld ... Error system![]()
![]()
Nog een keer ingevuld, maar sta nu op plek 18 reservelijst, daar kom ik nooooit meer bij![]()
Daarna toch nog ingeschreven voor week 9 eventing paarden tm 20, en ik zit erbij ! Op de 4 na laatste plek !![]()
Jammer genoeg geen allround voor mij, maar toch nog een leuke week hoop ik! Gaan we lekker crossen
balen dat je niet naar week 8 kunt! hier dus ook Error system, maar gelukkig ging week 3A niet zo snel!
Maar ja, wat kun je dr aan doen? Ik zit nu iig bij een week, dus daar gaan we maar een topweek van maken. Leuk dat het bij jou nog wel gelukt is !
! Zucchero schreef:GVD ik sta pas als 4e op de reservelijst!!! En ik ben gewoon op tijd opgestaan!! Vorige jaren was ik veeeeel later met inschrijven (uur of half 8) en zat ik er gewoon bij!
Dit is echt niet leuk!
petrea schreef:Zucchero schreef:GVD ik sta pas als 4e op de reservelijst!!! En ik ben gewoon op tijd opgestaan!! Vorige jaren was ik veeeeel later met inschrijven (uur of half 8) en zat ik er gewoon bij!
Dit is echt niet leuk!
Ik heb al een paar keer eerder op de reservelijst gestaan ,en kon altijd nog meedoen , ik zal voor je duimen
kon niet weer in slaap komen haha.