(Gegevens onder voorbehoud van wijzigingen, check voor de laatste gegevens de website van de organisatie)0930 uur: hockey, mannen, groepsfaseNederland-Korea1100 uur: baanwielrennen, mannen, keirin, eerste rondeTeun Mulder1100 uur: paardensport, dressuur Grand Prix Special, individueelEdward Gal, Anky van Grunsven, Adelinde Cornelissen, Patrick van der Meer1100 uur: paardensport, dressuur Grand Prix Special, team Edward Gal, Anky van Grunsven, Adelinde Cornelissen1110 uur: atletiek, mannen, 110 meter horden, seriesGregory Sedoc 1119 uur: baanwielrennen, vrouwen, omnium, achtervolgingKirsten Wild1219 uur: baanwielrennen, mannen, keirin, herkansingen ronde 1evt. Teun Mulder 1250 uur: atletiek, mannen, 200 meter, seriesChurandy Martina1300 uur: zeilen, mannen, 470, race 9 en 10Kalle Coster, Sven Coster 1300 uur: zeilen, vrouwen, 470, race 7 en 8Lobke Berkhout, Lisa Westerhof 1400 uur: zeilen, mannen, RS:X, medalrace Dorian van Rijsselberge 1600 uur: zeilen, vrouwen, Elliott matchrace, round robinRenée Groeneveld, Annemieke Bes, Marcelien Bos-De Koning 1637 uur: turnen, mannen, rekstok, finale Epke Zonderland 1707 uur: baanwielrennen, vrouwen, omnium, scratchKirsten Wild 1734 uur: baanwielrennen, mannen, keirin, tweede rondeevt. Teun Mulder 1753 uur: baanwielrennen, vrouwen, omnium, 500 meter tijdrit Kirsten Wild 1850 uur: baanwielrennen, mannen, keirin, plaatsen 7-12Teun Mulder 1857 uur: baanwielrennen, mannen, keirin, finale evt. Teun Mulder 2000 uur: beachvolleybal, mannen, halve finalesevt Nummerdor/Schuil2045 uur: atletiek, mannen, discuswerpen, finale Eric Cadée2055 uur: atletiek, mannen, 800 meter, halve finalesRobert Lathouwers 0000 uur: beachvolleybal, mannen, halve finalesevt Nummerdor/Schuil
Ned 1 zendt vanaf 15:15 de dressuursport uit. Zo eerst maar zorgen dat de boel hier op orde is en dat peerdje gelopen heeft. Heerlijke dagen!
Nou, ik ga om half 5 wel echt even Epke kijken hoor! Heel benieuwd hoe hij het gaat doen op de rekstok
Epke Epke Ik ga zorgen dat ik thuis voor de tv zit hoor Nu hopen dat de regen snel ophoud en ik ponylief aan het werk kan zetten
Wat irritant dat de Koreanen in het oranje zijn. Wat is er met deze speler gebeurd? Schoot het in zijn rug?
Ik zit ff in de auto dressuur te loeren, maar weet een van jullie hoeveel ruiters er nog voor patrick zitten?