Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
saabine schreef:saabine schreef:iemand die interesse zou hebben in een es stripe in smaragd/ebony/sahne maat dressuur full? woensdag gekocht, twee keer mee gereden maar is misschien toch te dik voor onder mijn zadel..
het gaat om deze:
[ Afbeelding ]
Skessa_ schreef:Jeetje wat een drama was het weer... Wilde een goedkope ongevoerde regendeken in maat 175...
Na 6 keer alles doorzocht te hebben had ik er dan 1tje... Alsnog € 69,95, dus nog niet echt goedkoop![]()
Verder nog:
Snoepjes voor paard
3 dekjes voor € 25,- (2 voor mij, 1 voor zusje)
en handschoentjes voor in de winter
Verder vind ik het deze keer behoorlijk tegenvallen!
Had nog graag zo'n Scapa gewild voor € 10,- maar dr hingen alleen nog 2 vzh![]()
Wilde nog een simpel zwart dekje, goedkoopste was € 18,95
Skessa_ schreef:Jeetje wat een drama was het weer... Wilde een goedkope ongevoerde regendeken in maat 175...
Na 6 keer alles doorzocht te hebben had ik er dan 1tje... Alsnog € 69,95, dus nog niet echt goedkoop![]()
Verder nog:
Snoepjes voor paard
3 dekjes voor € 25,- (2 voor mij, 1 voor zusje)
en handschoentjes voor in de winter
Verder vind ik het deze keer behoorlijk tegenvallen!
Had nog graag zo'n Scapa gewild voor € 10,- maar dr hingen alleen nog 2 vzh![]()
Wilde nog een simpel zwart dekje, goedkoopste was € 18,95
upendo schreef:minouesmee schreef:Wat heb je allemaal gekocht Seline?
Een HV polo pad, helaas nie de zilveren want die wilden ze nog afpingelen voor 60 euro, drie paar sokken en een snowbee zweep, hv polo sloegen ze voor de helft aan dus die ga ik sowieso morgen ook halen in een ander kleurtje
upendo schreef:Ja, dan betaal je er alsnog meer voor dan je op tentenkamp betaalt gezien de verzendkosten erbij komen, ik heb er pas op mp al twee voor bij zien komen voor 25 respectievelijk 20 euro.
Voor vandaag ben ik goed geslaagd, we gaan morgen nog even