Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jessie schreef:Whisperke schreef:Ik ben ook geweest vandaag..
Ik heb niet zo veel gekocht... Had het te druk met kijken
Ik heb enkel
2 weidehalsters (3 voor 10 euro, die andere heeft mijn vriendin)
2 emmers snoepjes
1 eskadron halster van 15 euro
bodywarmer 15,90
3 paar sokken voor 12 euro
Oohh ja ook al rijd je essen in zonder die gekke sticker.. je krijgt echt geen bekeuring.. Ik was per ongeluk in essen gekomen en ook nog aan de politie de weg gevraagt.. En neej geen bekeuring!!!
P10 is heel slecht aangegeven. Er staat dan ook nergens een bordje P10 aangegeven..
Maar als je langs de weg een lichblauw groot huis ziet liggen.. kan niet missen dan moet je daar de autoweg af. En het liefst nog eentje eerder volgens mij
Oeh welke hal heb je die weidehalsters gekocht weet je dat nog?
Mijn paard zit nog al in een sloop fase op het moment
Isegrim schreef:germie schreef:Gisteren geweest, kon met iemand meerijden. Nog een boek (in het Duits) over dressuur gekocht, en verder kalflederen rijlaarzen met veters en rits en beschermflapje over de hak. Erg mooi.
Verder was het er rustig vergeleken met 2 jaar terug. Weinig echte aanbiedingen. Eten was abnormaal duur, kan me niet herinneren dat het 2 jaar geleden ook al zo duur was.
Ik vind dat erg meevallen, zeker in vergelijking met evenementen in NL. Een broodje (grote) Bratwurst voor 3,50 vind ik niet duur. Vandaag zeker even Flammkuchen scoren, yumyum.
Whisperke schreef:Misschien weet iemand het hier..
Ik heb gisteren een stel mooie zadels gezien bij een stand het begon met horse maar ik weet de rest van de merk naam niet en kan het ook nergens vinden
Renee1990 schreef:Hehe ik ben al klaar voor morgen,
maar even een vraag, ik ga me uitleven in de westernhal![]()
maar hoe ga ik in godsnaam de heledag met een pad slepen!
heb al wat koffers/trollys geprobeer maar past net niet! of het steekt er meer dan 30 cm uit met als gevolg dat ik misschien snel iets anders verlies!
Iemand hier al ervaring mee![]()
of hoe zit het met een trolly van equitana zelf? moetje daar voor betalen e.d.
Gr Renée