[centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:07

ja dat vind ik ook...

er is iemand af denk ik.. want ik ben ook van 56 naar 55 gegaan en heb geen stemmen erbij sinds vanmorgen...
Laatst bijgewerkt door ziezo55 op 03-04-09 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:07

snoeppig schreef:
hmm dat is idd vreemd.

Mij lijkt het ook het eerlijkst om voor de halve finale dan gewoon onderling even af te spreken wie op wie moet stemmen.
vreemde regel trouwens dat je op 3 andere MOET stemmen....

helemaal met je eens, ik heb na lang denken een lijst gemaakt

wilke c (omdat ik zelf ooit een fries had en hem een mooie fries vind qua bouw)

sunshine( dit paardje vind ik heel lief kijken)

punjab (ik hou van bont, heb zelf een bonte en punjab heb ik ooit op dezelfde handelsstal gezien waar ie vandaar komt)

maar het liefst zal ik eigentlijk op alle bokkers willen stemmen, ik kan moelijk kiezen...

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:11

Bari schreef:
snoeppig schreef:
hmm dat is idd vreemd.

Mij lijkt het ook het eerlijkst om voor de halve finale dan gewoon onderling even af te spreken wie op wie moet stemmen.

wilke c

sunshine

punjab

maar het liefst zal ik eigentlijk op alle bokkers willen stemmen, ik kan moelijk kiezen...

Idd moelijke keus :\ K voel me wel vereerd dat je Wilke gekozen hebt :D

Ik moet nu gaan maar zal binnekort ook eens even gaan kijken voor welke 3 ik zal gaan...

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:12

wel, ik vind hem gewoon een stuk mooie dan de andere friezen. dat is een ding wat zeker is.niet om iemand te beledigen hoor, is gewoon mijn mening

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:21

Bari schreef:
wel, ik vind hem gewoon een stuk mooie dan de andere friezen. dat is een ding wat zeker is.niet om iemand te beledigen hoor, is gewoon mijn mening

ik vind zeker dat je daar gelijk in heb.. het is een hele mooi fries!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:22

ja ik heb ze ff vergeleken (oeps nederlands is niet m moedertaal dus weet niet of ik dit goed zo zeg) maar kom er wel op wilke uit. die onder wilke, wel dat was totaal niet m n ding...helaas.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:23

in elk geval heb ik in deze ronde op de paarden van de bokkers een stem gegeven en wat mails rondgestuurd, maar mails via hyves is zo een ding, ik heb het zelf ervaren in de eerste ronde, van rond 600 mails via hyves kwamen er in verhouding maar weinig stemmen terug
Laatst bijgewerkt door Bari op 03-04-09 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt

snoeppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:26

Die onder Wilke is ook niet helemaal mijn type, maarja ieder zijn eigen mening toch ;)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:30

snoeppig schreef:
Die onder Wilke is ook niet helemaal mijn type, maarja ieder zijn eigen mening toch ;)

nou ik moet je eerlijk vertellen dat ik weleens zat te trillen op de stoel toen deze fries wat dichterbij jullie plek kwam...ik dacht ooo als wilke maar niet zakt op de plek en deze op vier komt te staan

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:36

Bari schreef:
snoeppig schreef:

nou ik moet je eerlijk vertellen dat ik weleens zat te trillen op de stoel toen deze fries wat dichterbij jullie plek kwam...ik dacht ooo als wilke maar niet zakt op de plek en deze op vier komt te staan

ik vind het trouwens allemaal wel leeuk leuk.. er zijn echt heel veel verschillende soorten paarden en rassen door! denk dat het een moeilijke strijd gaat worden en ben al supertrots als me paardje bij de top 150 zit!

snoeppig

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:41

Bari, je wil niet weten hoe ik dan zat haha zweet in m;n handen, klotsende oksels. Ik dacht NEEEEEEEEEEEEEEEE die gaat Wil z'n plekkie Niet innemen haha

kyrkelover

Re: [centraal] Holland's Next Top Horse - wie doen er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:59

Ik hoop igg ook op een plekje in de finale.
Ik ben tot nu toe de enige die door is naar de halve finale met een renpaard.
En er doen er nog wel een paar mee voor een plek in de halve finale maar die staan allemaal helemaal onderaan of die koersen niet eens meer. En het zou natuurlijk super zijn als er ook eens een keer een paard doorgaat die niet de meest voorkomende tak in de paardensport beoefend.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:16

Bari schreef:
snoeppig schreef:
hmm dat is idd vreemd.

wilke c (omdat ik zelf ooit een fries had en hem een mooie fries vind qua bouw)

sunshine( dit paardje vind ik heel lief kijken)

punjab (ik hou van bont, heb zelf een bonte en punjab heb ik ooit op dezelfde handelsstal gezien waar ie vandaar komt)

Bari dank je wel. :o Maar misschien weten ze daar niet dat we elkaar helpen. Dat we daarom verplicht moeten stemmen op 3. Maar er staat wel dat je fans gewoon mogen stemmen. Denk dat we wel mogen stemmen op elkaar.

Mag het niet, dan maak ik ook een lijstje voor mijn @ en vraag ik aan mijn ma of ik haar @ mag gebruiken om op de rest te kunnen stemmen. ;)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:20

Ben zelf ook niet vaak hier meer geweest, Heb wel steeds gekeken of er nieuwe waren om op te stemmen. :P Zal er nu weer vaker zijn.

Had na dinsdag zo'n rust dat ik effen geen internet meer kon zien. :+
Maar ik ben al super trots wat ik tot nu toe heb bereikt. *D

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:21

snoeppig schreef:

Ik vind jouw Thor ook een hele mooie. ;)

_M_elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:42

pff het inschrijven was eerst echt als "grapje" maar begin me nu echt serieus druk te maken of ik wel verder kom :')

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:49

_M_elissa schreef:
pff het inschrijven was eerst echt als "grapje" maar begin me nu echt serieus druk te maken of ik wel verder kom :')

Zo is het bij mij ook begonnen. :D En hoe meer Punjab in de top kwam hoe activer ik ging worden. :P

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:49

Ik moet ook even spammen met een van de foto's die ik al gekregen heb van de shoot van gister :D Ik ben helemaal verliefd!
Gaan zeker een paar in mn hnth profiel. :j

Afbeelding

Ik zal ook nog eens goed gaan nadenken over wie ik mijn stemmen geef. Eentje gaat zeker naar de perlino, Urbino. 8-)

_M_elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:57

punjab schreef:
_M_elissa schreef:

Zo is het bij mij ook begonnen. :D En hoe meer Punjab in de top kwam hoe activer ik ging worden. :P

hmm ik krijg toch het gevoel dat ik het maar moet op geven en dat ik niet naar de finale ga |( :+

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 14:20

Volcano, dat is zeker een gave foto.

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:26

Wow echt een hele gafe foto Vulcano.. kwijl hier helemaal weg ...
was even niet online geweest maar volgens mij kun je in de finale inderdaad gewoon op alle paardjes stemmen,want iedereen kan dan volgens mij weer stemmen...ook de bezoekers.. Dus ik stem gewoon weer op alle bokkers :) Vind het wel echt onwijs spannend worden ,Chanel staat nu 12de en verschilt iets van 100 stemmen met de nummer 25 dus hoop dat ze zo blijft staan deze laatste 2 weekjes..

ziezo55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:35

ik ben ook weer paar plaatjes gezakt.. stond 56 nu 54... *\o/*

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:00

ziezo55 schreef:
ik ben ook weer paar plaatjes gezakt.. stond 56 nu 54... *\o/*

Hey wat goed! is leuk hé als je je paardje steeds verder in de lijst ziet komen! :D nog ff zo doorgaan!

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:31

Zo, heb weer even bij gelezen.

:wow: Volcano, wat een gave foto en mooi paard :9 ! Hij lijkt zo bijna van goud :D !

Nou Bari |( , geen Guillermo op je lijstje :n ? _-:( ;)
Heb eerlijk gezegd nog geen lijstje, dat doe ik wel als alle 150 paarden gekozen zijn en dan bekijk ik de bokkers *D en maak een keuze!

_M_elissa schreef:

Herkenning :D ; zo was het bij mij begonnen; alleen had ik niet verwacht dat hij door de jury gekozen zou worden en begin ik me nu pas serieus druk te maken over wat nu :? ..
Wie weet heb jij hetzelfde geluk :o ?

En ik wens iedereen die nu bezig is met stemmen werven veel geluk want ik vond het moeilijk. Via Hyves viel het bar tegen, daarom is dit topic fijn! Zo help je elkaar!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 16:48

Thanks :D ben er zelf ook heel blij mee! Ze heeft heerlijk lopen showen gister, ben ook erg benieuwd wat voor foto's er nog meer komen als dit alleen t voorproefje was 8-)

Heb verder ook nog niet echt bedacht wie ik mijn stemmen ga geven, alleen Urbino, maar ik ben gewoon helemaal fan van die kleuren. *D Verder is het inderdaad afwachten wie er allemaal nog bij gaan komen :j Daar zullen vast ook hele mooie tussen zitten.