Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
snoeppig schreef:hmm dat is idd vreemd.
Mij lijkt het ook het eerlijkst om voor de halve finale dan gewoon onderling even af te spreken wie op wie moet stemmen.
vreemde regel trouwens dat je op 3 andere MOET stemmen....
Bari schreef:snoeppig schreef:hmm dat is idd vreemd.
Mij lijkt het ook het eerlijkst om voor de halve finale dan gewoon onderling even af te spreken wie op wie moet stemmen.
helemaal met je eens, ik heb na lang denken een lijst gemaakt
wilke c
sunshine
punjab
maar het liefst zal ik eigentlijk op alle bokkers willen stemmen, ik kan moelijk kiezen...
snoeppig schreef:Die onder Wilke is ook niet helemaal mijn type, maarja ieder zijn eigen mening toch
Bari schreef:snoeppig schreef:Die onder Wilke is ook niet helemaal mijn type, maarja ieder zijn eigen mening toch
nou ik moet je eerlijk vertellen dat ik weleens zat te trillen op de stoel toen deze fries wat dichterbij jullie plek kwam...ik dacht ooo als wilke maar niet zakt op de plek en deze op vier komt te staan
Bari schreef:snoeppig schreef:hmm dat is idd vreemd.
helemaal met je eens, ik heb na lang denken een lijst gemaakt
wilke c (omdat ik zelf ooit een fries had en hem een mooie fries vind qua bouw)
sunshine( dit paardje vind ik heel lief kijken)
punjab (ik hou van bont, heb zelf een bonte en punjab heb ik ooit op dezelfde handelsstal gezien waar ie vandaar komt)
maar het liefst zal ik eigentlijk op alle bokkers willen stemmen, ik kan moelijk kiezen...
punjab schreef:_M_elissa schreef:pff het inschrijven was eerst echt als "grapje" maar begin me nu echt serieus druk te maken of ik wel verder kom
Zo is het bij mij ook begonnen.En hoe meer Punjab in de top kwam hoe activer ik ging worden.
_M_elissa schreef:pff het inschrijven was eerst echt als "grapje" maar begin me nu echt serieus druk te maken of ik wel verder kom