keeyzie schreef:Wij zijn vandaag voor het eerst geweest, het was echt gaaaaf!
In tegenstelling tot veel andere vond ik juist wel dat er leuke koopjes waren. Veel eskadron was afgesprijds dus we hebben flink geshopt. De clinics vond ik over het algemeen ook erg leuk, vooral die in de hoofd-site. Nu weet ik natuurlijk niet hoe het vroeger was.
Wat me vooral opviel was hoe groot het was. We dachten alles te hebben gehad, niet dus. Hal 10/11 en 12 waren we bijna vergeten. Daar stond trouwens ook een stand met echt enorm veel eskadron voor leuke prijzen. Wij gaan over twee jaar zeker weer. Veel heritage was ook leuk geprijsd. Boven was het wel redelijk druk trouwens.
Snap niet helemaal hoe mensen dit als teleurstellend kunnen ervaren eigenlijk. Voor ons was het echt een walhalla!!
[ [url=m/sX0XRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze buit
[ [url=m/rHhW9H.jpg]Afbeelding[/url] ]
De esakdron stand die ik bedoelde, dit waren cottons en big squares daarnaast nog een kraam vol eskadron
[ [url=m/IXYyfY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze enorm gave quarter hengst, wauw!
Dat is Klawunde, is zoiezo een site met alles van Eskadron
Maarja, jij vond het geweldig maar ik kan me voorstellen voor mensen die geen Eskadron willen dat het soms wel téveel is haha 

Ik ga ook al heel wat jaartjes en heerlijk geshopt. Zelfs ik met mijn dikke kuiten kon mooie Italiaanse leren laarzen kopen voor een mooi prijsje! Op de Kep Italia 100 euro korting gekregen . HV polohirtjes 15 euro p/stuk. Eskadron Briljant € 35,00 , Bij Back on track kreeg je bij je aankopen er een mooi sjabrak bij. Heel veel standhouders ken je nog van de voorgaande jaren, dus is het al snel een bakkie koffie en een praatje en mag je ook daar je tasjes laten staan. Ik vond het weer een feestje en heb mooie spullen gekocht voor veel minder als hier in Nederland. Ik had er speciaal voor gespaard alleen niet verwacht ooit daar laarzen te kunnen kopen....zo blij mee! Nu nog even nagenieten van mijn mooie spulletjes . Voor diegene die nog gaan...heel veel plezier!

Had niet echt specifieke wensen, maar ben met veel leuke dingen weer thuis gekomen. Volgens mij meer voor mezelf gekocht dan voor de paarden