Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wortelsussie schreef:Weten jullie dit toevallig? Wij kregen een doorzichtig tasje met wat folders en 5 proef snoepjes erin voor je paard. Nu heb ik de snoepjes gehouden en thuis gelijk de tas incl alles weg gegooid (dom van mij) maar mijn hond vind deze snoepjes dus echt helemaal te gek... Hij komt nu elke keer langs om te bietsen!!
Weet iemand wat ik bedoel en waar je deze snoepjes kan kopen?
Ja dan koop ik paarden snoepjes voor mijn hond![]()
Samblabla schreef:Ik ben ook een aantal uurtjes terug. De eskadron dekjes vond ik erg goedkoop.
Aankopen:
- eskadron burgundy halster + touw
- eskadron burgundy dralon
- eskadron nici popcorn halster
- eskadron bicolor lightnougat/iceblue
- hv polo polo shirt kleur ice blue
Het was er alleen veel te druk en veel te warm. Eten en drinken was ook ontzettend duur. Maar verder wel een leuke dag gehad.
Jaime_ schreef:Juist als je echt naar iets heel specifieks zoekt kun je je lang vermaken. Dus dan moest je echt goed zoeken tussen alle 'veel van hetzelfde' om datgene te vinden wat je zoekt tegen een leuke prijs.
Ik ben echt superblij met mijn teugels. Precies zo als ik ze wou, prefecte kleur bruin, messing gespen, gladleer aan de bovenzijde en speciale grip aan de onderzijde, en smaller dan standaard teugels. En dat voor 15,-. Daar kan ik dan echt van genietenEn ik kijk ook heel veel shows/demo's. Dan vliegt de tijd ook voorbij!
Popke schreef:Meloen schreef:He Popke, wanneer ga jij heen?
Donderdag Meloen! Westerndag en ga voornamelijk voor de shows. Spullen koop ik altijd bij Arthur en daar blijf ik trouw aan. Hooguit iets kleins maar ga eigenlijk om Rieky te zien rijden hihi
En jij? Ga je spullen kopen voor je paardje?