Ik al halverwege het inpakken, morgen maar weer de rest.. Vraag me af wat ik met al die spullen moet haha. Het lijkt wel of ik 3 weken blijf! Beter teveel dan teweinig zullen we maar zeggen
ik wil jullie alvast heel veel plezier toewensen! Vind het nog steeds erg jammer dat ik niet kan maar paardje zijn gezondheid staat bovenop. Zonder is ook zo wat he haha! Ik zie de verslagen en foto's vast wel tegemoet! Have fun meideen!!
ook ik heb contact gehad met de knhs over de stal indeling omdat we met drie paarden komen ik waarschijnlijk 2 keer moest rijden. ik wil ze namelijk dan wel bij elkaar hebben en niet dat ze dan zeggen. van ja het in aanschuiven dus stallen naast je andere paarden zijn bezet. als ik er eerst 2 breng dan mag ik wel al een kaartje neer hangen voor het derde paard dus dan staan ze in ieder geval bij elkaar.
dag dames, ik ga in week 8. krijg je ook een bericht als je de formulieren die je terug moest sturen aan gekomen zijn ? of is de bevesteging de les indeling ect
Spullen voor het paard staan klaar, dekjes gewassen alleen alles nog inladen en mijn eigen spullen pakken. De laatste wasjes draaien. en dan straks als ik thuis kom dan echt mijn spullen pakken. Morgen rond half 8 zullen wij wegrijden.
weet toevallig iemand (misschien iemand die er al is) of er wifi verbinding is? of in ieder geval de mogelijk om met eigen laptop of computers van daar een mail te sturen. ik moet namelijk donderdag een verslag inleveren. of ik heb het gelukt daat ik daar wat kan doen of ik moet nog even een nachtje doorgaan en het voor morgen ochtend wegsturen
Manny
Geplaatst: 16-06-13 20:04
Als ik hierzo rondloop heb ik geen wifi. Wel heel veel kleine vliegjes/mugjes.