Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:He, jammer, dat is me net even iets te ver voor een dressuurwedstrijdje (dressuur is voor mij zo'n verplicht nummertje, het hoort er nou eenmaal bij en het schijnt dat naar mate je je paard beter onder controle hebt, je daar ook profijt van hebt met springen) Ikzelf rij dressuur dus alleen voor mezelf, maar ik kom zoooo veel mensen tegen die het naar mijn mening allemaal even iets te serieus nemen (zelfs in de B
). Alsof de hele wereld er vanaf hangt zeg maar. Komt de sfeer vaak niet zo ten goede.
@M_D_H: Idd voor gezellilgheid moet je (naar sommige) springwedstrijden of naar een SGW! DAS ZOOOO LEUK!

) flut starttijden... alleen de springring is top!! alleen het inspringen moet dan weer met 20 man op een stuk van 10 vierkante meter waar ook nog 2 hindernissen op staan... waar de loos dus 

)
listiglistje schreef:Hier geen last van kakkers maar meestal mensen van boerenafkomst, maar wel met kennis en kunde en goede paarden (veel ook professioneel/semi professioneel)

)
M_D_H schreef:oh en ik heb zo'n hekel aan die kakmensjes met hun mooie paardjes en hun alles in 1 set/kleur en hun uit de hoogte gedrag naar mensen toe met gewone paarden
Ik rij echt wel dressuur in mijn alles-in-1-kleur-set (zwart/grijs, haat wit!)
Maar heb wel een 'gewoon' paard, met opgeknipte manen
Hoop dat je geen hekel hebt aan mij dan 
je moet een witte rijbroek aan
)

)
Tendance schreef:Wat is in vredesnaam ARK?
Ik neem dressuur wel heel serieus! Ook de B nam ik erg serieus, maar dat zorgt echt niet voor een afname van de gezelligheid hoor!
Maar goed ben officieel in mijn hart nog springruiter, dus misschien dat mijn nuchtere springkarakter ook wat met mijn dressuurinstelling te maken heeft.

(vooral het ophalen van de coupons was een drama!) O, en niet te vergeten dat je gewoon een standje krijgt als je niet in ruitertenue op de prijsuitreiking verschijnt
(ik stond zelfs al op mijn coupons te wachten aan de andere kant van het veld, omdat ik toch niet verwacht had een prijs te hebben
)