heb hele waslijst aan "verlangens" weet niet of ik tijd (en geld) genoeg zal
hebben... wij melden ons later wel weer met onze aankopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Laboum, dan ben je niet de enige
Ik had sportschoenen aan. Nou, zelfs die zijn gepoetst en gezeept om te laten zien dat de mestvlekken er af kunnen (en ja, die zijn er af), en dat leerspul was zelfs geschikt om sportschoenen mee waterproof te maken.(of ze echt waterdicht zijn: nee, gisteren nog geknoeid met de waterslang).
En dan die Chinezen met dat massageapparaat in de vorm van een dolfijn: 59 euro voor een vibrator.
laboum schreef:Wat ik met 1 vriendin gisteren heb gedaan; echt lachen!
In verschillende hallen kun je je schoenen laten poetsen en heel verhaal erbij en elke keer is hun produkt het beste. Het gaat om een leeronderhoudsmiddel by the way.
Elke keer hetzelfde verhaal en ritueel. Plantenspuit komt te voor schijn om te laten zien dat het toch wel echt waterafstotend word. Wij speelden echt een toneelstuk met z'n 2-en. Heel geintresseerd dan op het potje kijken en dan zeggen: we koeken nog effe weiter. Echt zo gelachen! Ennuh, schone schoenen!
Natuurlijk geen pot gekocht!
UltimOo schreef:Vonddie man van die kraam wel vervelend![]()
Zat vet hard te schreeuwen; Mooie rijbroeken!!!!
En dan heel hard als je der naast stond, had gelijk een piep in m'n oor
germie schreef:Gisteren geweest, kon met iemand meerijden. Nog een boek (in het Duits) over dressuur gekocht, en verder kalflederen rijlaarzen met veters en rits en beschermflapje over de hak. Erg mooi.
Verder was het er rustig vergeleken met 2 jaar terug. Weinig echte aanbiedingen. Eten was abnormaal duur, kan me niet herinneren dat het 2 jaar geleden ook al zo duur was.