Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
A_manda schreef:Avanti_HVJ schreef:Ik zie net pas het mailtje, maar Wester is door naar de halve finale!![]()
Echt stoer, want ik had het echt niet verwacht, aangezien hij maar 45 stemmen heeft.
hij heeft het wel verdiend vind ik, echt een mooi paard heb je!
_M_elissa schreef:als jullie voor mij nou ff iets van 170 stemmen regelen, sta ik ook in de top 50(A).
had djune eerst voor de lol op gegeven, maar ik begin het nu toch serieus wel te willen![]()
stiekem nog een foto erbij(A)
whaha kwam deze tegen, madam was die dag schiet ze er ineens ervandoor![]()
_M_elissa schreef:als jullie voor mij nou ff iets van 170 stemmen regelen, sta ik ook in de top 50(A).
had djune eerst voor de lol op gegeven, maar ik begin het nu toch serieus wel te willen![]()
stiekem nog een foto erbij(A)
whaha kwam deze tegen, madam was die dag schiet ze er ineens ervandoor![]()
snoeppig schreef:zooo ik ga zo ook even stemrondje doen!
Heb zo'n zin in de halve finale! Hope dat er veel bokkers doorgaan, maar als we allemaal op elkaar stemmen moet dat goedkomen!
_Miesje_ schreef:Ik snap je denk ik wel Bari
Ik snap dat ook niet helemaal
Als je online bent op HNTH dan drie stemmen geven aan andere mensen maar als je offline bent zoveel als dat kan denk ik.
Als de halve finale voorbij is moeten we even eel lijstje maken met op wie we gaan stemmen met de verplichte stemmen. Dan heeft iedereen hier op bokt evenveel verplichte stemmen.