Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

We hebben jou nog wel zien losrijden, ik zag een tinker toen zijn we er even voor gaan zitten om de "tinker" te kijken
Ik wist dat jij een bokker was..Lowara schreef:mmm dat is inderdaad balen zeg. Ga je nog starten in Oldenzaal dan? Nieuwe kansen, nieuwe prijzen?
In het begin loopt hij er echt aan, maar later is hij zoooo lui/flegmatiek
. Gewoon vermoeiend voor mij
Maar ik hoop dat dit met je paardje iets tijdelijks is, moet je morgen nog een proefje???
jij ook??

( oftewel.. trek gevecht, de etter) maar de proeven zelf was ze dit schijnbaar alweer vergeten
Dus je had vandaag 1 proef gereden?

Ik hoop dat Jack zich een beetje netjes gedraagd en niet met zijn ''spoken-acties'' begint.. 
. Maak er wat van!! Ik rij geen proef meer vandaag
heb er 5 gereden en allemaal winst dus hij heeft wel een rustig dagje verdiend
!!montecito schreef:Casca heeel veel succes met je laatste proefje![]()
. Maak er wat van!! Ik rij geen proef meer vandaag
heb er 5 gereden en allemaal winst dus hij heeft wel een rustig dagje verdiend
!!
Succes nog allemaal die vandaag nog moeten rijden!!!
Fijn dat het zo goed gaat
Maar ik ben wel tevreden, het gaat best goed. Maar ik ben een perfectionist en er kan nog heeel veel beter
Ben je er vandaag nog?? Misschien kunenn we er nog een drinken

IndianSummer schreef:Sjaantje; Nu word ik nog zenuwachtigerIk hoop dat Jack zich een beetje netjes gedraagd en niet met zijn ''spoken-acties'' begint..
Ik kan je ook vast wel omkopen, ofniet![]()
Moest gister ook bij die jury schrijven voor de Z2 kür. Is een mooie kerel, dus als je leuk rijdt vindt hij het volgens mij wel goed
?
hij is volgens mij slecht beïnvloedbaar in tegenstelling tot veel andere juryleden...
Nouja, ik zie wel.. We gaan er gewoon het beste van maken
MyFee schreef:Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de punten/prijzen!
Gister was Fee echt in een goede vorm, had 201 pntn.. vndaag wéér super en 192 pntn! Morgen finaléééé !
Was zowieso mindere proef dan gister, maar liep toch nog wel aardig lekker..