Equitana 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er van plan naar Equitana 2017 te gaan?

Ja, zeker 1 dag!
213 (60%)
Ja, zeker meerdere dagen!
47 (13%)
Weet nog niet zeker of ik ga.
71 (20%)
Nee, zeker niet.
19 (5%)

Totaal aantal stemmen: 350

PreHungaro

Re: Equitana 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:03

Melissa: dat is een mooie prijs voor de Niro's. Laarzen stonden ook op mijn lijstje maar helaas niets gevonden.

Eefje1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:07

Wij zijn ook weer terug van een aantal dagen Equitana.
Mijn collega mocht meerijden in de show van Pat Parelli, dus ik had mezelf "opgeofferd" als groom :D
Heel apart om zo'n groot evenement ook deels achter de schermen mee te maken en zelf een paard mee te hebben. Dan loop je daar opeens met een paard door de stallen en in de inrij tent tussen al die grote namen.

Verder nog veel geshopt, en weer een aantal leuke demo's gezien. Het mooie van zo'n evenement als de Equitana vind ik toch de hoeveelheid kennis en kunde die op 1 plek te vinden is.

Van de organisatie kregen we nog kaarten aangeboden voor de HopTop Show, die echt prachtig was.
De Parelli show was natuurlijk helemaal geweldig als er een bekende combinatie meedoet. Heel gaaf om hem eens aan het werk te zien met een paard wat ik ken. Ook mooi om te zien dat hij zoveel meer doet en meegeeft aan instructies zonder dat hij dat aan het publiek vertelt. Weer heel veel gezien en geleerd.

melissa_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:09

Ik heb meerder laarzen geprobeerd maar deze zaten gewoon echt het mooiste.
2 jaar terug laarzen gekocht bij pioneer, maar wow wat waren die verkopers onvriendelijk zeg. Was er heel gauw weer weg.

de eskadrons waren op wat plekken inderdaad leuk gesprijsd voor 40-45 euro. Heb getwijfeld om er nog een mee te nemen maar had er al 2 gekocht, wel genoeg :)

De drukte vond ik in het algemeen heel erg meevallen. Alleen de spookstent boven was behoorlijk druk.Daar een leuke roze jas gepast, achteraf toch wel jammer dat ik m niet heb meegenomen :P

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:10

Leuk al die aankopen! Hopelijk is er nog wat over :D ik ga morgen. Zo maar mijn bedje in.. Vroeg op!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:10

Dingen die ik trouwens niet heb gevonden, was niet goed gezocht:
- hoefrasp
- cowboy magic
- furmirator (nep)

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:17

keeyzie schreef:
- hoefrasp
- cowboy magic
- furmirator (nep)

Hoefrasp had je in hal 1 kunnen halen, daar stonden een paar hoefsmederij leveranciers.
Ik heb zelf een hele fijne besteld bij www.turbohoof-solutions.nl.
Hele behulpzame eigenaar die graag meedenkt met je wensen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:20

keeyzie schreef:
- hoefrasp
- cowboy magic
- furmirator (nep)

Ik heb een hoefraspje voor 17€ gescoord. Lag ergens bij hal 2 dacht ik. In ieder geval beetje de begin cijfers en dan overgang naar een volgende hal/galerij.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:32

Afbeelding
2 bruine Oornetjes (pff wat een zoektocht naar 2 simpele bruine sjieke netjes zonder rotzooi)
Onderlegger voor mentuig
2x mini mouth butter
2x sluiting voor mentuig
3x bakje afsluitbaar voor wedstrijden. Voer gratis bij erin dus prima.
Roze roeckl handschoenen voor marathon

Hier dus ook prima geslaagd met wat ik wou.
Alleen niet geslaagd voor een cognac frontriem, pff honderden types gezien maar niks in cognac en pony.
1 kwam in de buurt maar was nog net te donker maar meer dan dat was er ook niet.

Ook weer achter gekomen hoe asociaal mensen zijn als je in de rolstoel zit maar goed. Blij dat ik ook lekker even heb rond kunnen slenteren zonder.
Uiteindelijk toch moeten parkeren op p10 :') achja was allemaal heel prima geregeld.

Mooie spullen gezien en ons heerlijk vermaakt. :D
Drukte viel echt alles mee.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 24-03-17 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:34

Afbeelding

Weet iemand ook waar die bordjes met rondjes voor zijn? Wij hebben er een tijd bijgestaan maar konden het niet bedenken..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:42

Misschien om er zelf letters, cijfers of symbolen op te schrijven? Met krijt ofzo?

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:43

Susanjansenn schreef:
[ [url=m/Phx9ts.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben geslaagt eskadron setje bloauwe supperblij mee hele zet ik heb een dealtje kunnen maken voor 180 ik zeg geslaagt *\o/*
Plus nog sangria banseages voor me andere dekje :D

De tikets had ik met een actie van equtana 1+1 gratis
En ik mocht de auto van mams lenen van het bedrijf waar ze onbeperkt mag tenken voor mij voordelig naar equtana met me vriedin :)

Voor ons valt het mee kwa afstand iets langer dan een uurtje vanaf arnhem. We haden ook nog wat tijd om langs kramer te gaan. :D en een hapje eten bij de mec.

Zelfs nog puf om mijn paardjes te rijden. *\%/*

GAAAF suus mooi setje zo!
Je hebt goed inkopen gedaan :P

_Memphis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:51

Hier ook supergoed geslaagd en alles voor weinig mee kunnen nemen! :D

Afbeelding

Ekadron Platinum Halster mee kunnen nemen voor €20,- terwijl die een hal eerder er nog voor €35,- hing. Precies dezelfde!

Verder nog een penning laten graveren voor de hond, 2 haken voor in de trailer en stalplaat met naam laten maken voor bijrijder voor onze haf. En verder leuke goodiebags! :)
Erg goed geslaagd!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:51

Ik zie een appaloosa hengst voorbij komen, is dus geen Quarter :D

_Memphis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:53

Debbie schreef:
[ [url=m/PCIog1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet iemand ook waar die bordjes met rondjes voor zijn? Wij hebben er een tijd bijgestaan maar konden het niet bedenken..

Volgens mij gebruiken ze dat wel eens met carroussel ofzo. Bij ons op de vereniging werd de bak wel eens verhuurd voor carroussel van groningse paarden en dan hingen die stippen er ook altijd.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:54

Aah dat zou het wel eens kunnen zijn!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-17 23:57

Mijn buit van dag 2. :=

Afbeelding

Ik heb gewoon kunnen afdingen voor de polo's. :+

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 00:02

Debbie schreef:
[ [url=m/PCIog1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn die niet als aanvulset voor een 20-60 bak? Als het er vier zijn, denk ik dat ze daarvoor gebruikt worden. Of om ergens te hangen voor als je een bak wil veranderen van 20-40 naar 20-60. Dat is het denk ik. Je hebt een bak van 20-60, met de bijbehorende letters, maar soms wil je hem verkleinen naar 20-40. Die stippen hangen dan standaard op de plek waar de letters moeten komen voor de 20-40 maat. Volgens mij heb ik dat in Blokker op de manege in de grote binnenbak gezien ( maar dan geverfd op de bakwand).

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 00:09

Wie ik me dan wel weer afvraag: ben ik dan de enige bokker die er met een zwart-bruine touwteugel vandoor gegaan is bij masterhorse https://www.masterhorse.de/prutsmuts/str ... hwer?c=110
D'r hingen er nog twee, waarvan ik er dus eentje heb; blijkbaar waren ze wel erg populair.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 00:24

Geen idee, zou er toen ik nog ohz reed ook geen interesse in hebben. Hingen er nog 2, of maar 2? Kan natuurlijk ook. :D

Die deniro laarzen zijn dan idd een leuk prijsje nog. Zijn echt heerlijke laarzen!
Heb sowieso een hoop mooie laarzen gezien voor leuke prijsjes. Heb er niks meer aan maar kan er toch van genieten haha.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 00:26

MelanieB schreef:
Geen idee, zou er toen ik nog ohz reed ook geen interesse in hebben. Hingen er nog 2, of maar 2? Kan natuurlijk ook. :D

Die deniro laarzen zijn dan idd een leuk prijsje nog. Zijn echt heerlijke laarzen!
Heb sowieso een hoop mooie laarzen gezien voor leuke prijsjes. Heb er niks meer aan maar kan er toch van genieten haha.

Nog twee want van de neutraal katoenen teugels hingen er nog genoeg maar precies deze was al zo goed als uitverkocht.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 00:32

xLiez schreef:
Weet jij toevallig nog bij welke stand die vzh dekjes voor 20 euro waren?

Die waren in hal 1 of 2 geloof ik, ergens in een hoekje. Lagen ook nog dekjes voor maar 15 euro of dekjes voor 25 euro. En bij aankoop 2 stuks ook nog eens korting bovenop, dus best wel fijn! Maar welke stand juist... Nee, dat weet ik niet meer

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 00:51

wij ook vandaag geweest, morgen onze aankopen en voor nu kleine impressie van what's hot & not

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 01:39

Lootje1991 en ik zijn ook goed geslaagd vandaag! Leuke gezellige dag gehad en lekker geshopt.
Onze buit samen:
Afbeelding

Mijn spulletjes apart:
Afbeelding

Charmar welke hal was dat met die long enzo? Die hebben wij helemaal niet gezien.. maar we hebben ook het idee dat we minimaal 1 hal hebben gemist..

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 02:00

@Yinthee: was hal 1 geloof ik...bij de trailers achterin de hoek. Zeer interessante stent met veel voorbeelden en weetjes.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 08:13

Wij zijn onderweg met de bus vanuit Bolsward! Zin in!