Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keeyzie schreef:Dingen die ik trouwens niet heb gevonden, was niet goed gezocht:
- hoefrasp
- cowboy magic
- furmirator (nep)
Susanjansenn schreef:[ [url=m/Phx9ts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben geslaagt eskadron setje bloauwe supperblij mee hele zet ik heb een dealtje kunnen maken voor 180 ik zeg geslaagt![]()
Plus nog sangria banseages voor me andere dekje![]()
De tikets had ik met een actie van equtana 1+1 gratis
En ik mocht de auto van mams lenen van het bedrijf waar ze onbeperkt mag tenken voor mij voordelig naar equtana met me vriedin![]()
Voor ons valt het mee kwa afstand iets langer dan een uurtje vanaf arnhem. We haden ook nog wat tijd om langs kramer te gaan.en een hapje eten bij de mec.
Zelfs nog puf om mijn paardjes te rijden.
Debbie schreef:[ [url=m/PCIog1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand ook waar die bordjes met rondjes voor zijn? Wij hebben er een tijd bijgestaan maar konden het niet bedenken..
Debbie schreef:[ [url=m/PCIog1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet iemand ook waar die bordjes met rondjes voor zijn? Wij hebben er een tijd bijgestaan maar konden het niet bedenken..
MelanieB schreef:Geen idee, zou er toen ik nog ohz reed ook geen interesse in hebben. Hingen er nog 2, of maar 2? Kan natuurlijk ook.![]()
Die deniro laarzen zijn dan idd een leuk prijsje nog. Zijn echt heerlijke laarzen!
Heb sowieso een hoop mooie laarzen gezien voor leuke prijsjes. Heb er niks meer aan maar kan er toch van genieten haha.
xLiez schreef:Weet jij toevallig nog bij welke stand die vzh dekjes voor 20 euro waren?