Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_lizje schreef:Stomme vraag again:
Wat is trouwens het adres van de parkeergarage die naast het gebouw zelf zit?
We hebben er 1 bij ons die wat slecht ter been is op het moment en ivm pijn niet lang met tasjes kan zeulen. We hopen dus dat als wel dichtbij kunnen staan minimaal 1 keer terug kunnen om even wat gekochte spullen te dumpen in de auto.
Ik kan zelf wel een tijdje voor pakezel spelen, maar dat heeft ook zijn grenzen voor mijn rug en handen.
ralphtdw schreef:Hoofdstellen vond ik daar erg tegen vallen.leek goedkoop kwaliteit voor een dure prijs. Er waren ook wel wat mooie hoofdstellen maar daar betaald je giga veel geld voor.
Popke schreef:Rare vraag, maar staat er vandaag iemand in de parkeergarage vlakbij de ingang? Zo ja, zou diegene de maximale hoogte willen doorgeven?
Heb een hoge auto die meestal niet in een parkeergarage past dus dan moet ik anders naar P10. De laatste keer was dat zo ontzettend druk dat ik liever loop vanuit de parkeergarage bij de ingang
Sammyoo schreef:Popke schreef:Rare vraag, maar staat er vandaag iemand in de parkeergarage vlakbij de ingang? Zo ja, zou diegene de maximale hoogte willen doorgeven?
Heb een hoge auto die meestal niet in een parkeergarage past dus dan moet ik anders naar P10. De laatste keer was dat zo ontzettend druk dat ik liever loop vanuit de parkeergarage bij de ingang
Als je auto te hoog is voor p9 mag je daar beneden parkeren als er nog plek is! En onze ervaring is dat de plekken beneden later vol zijn dan in de garage! We hebben hetzelfde 'probleem' met onze Landrover Discovery
EdkingEnzo schreef:Misschien een domme vraag (alweer)
Maar ik wil nu kaartjes bestellen en kan dan kiezen uit heel ve verschillende dingen, als je een kaartje koopt "only trade fair" kan je dan niet bij de shows kijken?