Ja klopt, ik had de selectie alleen niet super goed gedaan, ik kan op zich nog wel doorgaan als ik de derde selectie 7de zou worden maar vind dat ik de andere twee niet goed genoeg heb gedaan dus i dont earn het GK voor mezelf. Wil niet doorgaan met 1x 11de en 1x 7de (of hoger), dan maak ik nl niet heel veel kans en vind Het een beetjetriest om daarmee door te gaan haha. Dus ga nu nog 1 of 2 wedstrijden B doen en dan L1. Dit is met mijn paard Zoo Zoo, met Happy rijd ik eigenlijk geen dressuur meer voor nu ik geloof rond de 2,5 jaar. Heel soms pak ik er een mee, of met sgw maar dan rijd ik een B proefje.
Mette @ das op zich wel jammer, is altijd wel handig even BB er voor, dan gaat de B alleen maar betr. Maar zal vast wel goed gaan
Ohh ja ik wou dat ook uitproberen maar ging juist slechter x'd.
Vandaag weer gewerkt aan wijken, de achterkant neemt ie nog niet goed mee maar voor al wel. En dat is al hel wat
xcaro
Geplaatst: 23-06-13 21:51
ohh zooo iris ! Wel jammer GK was wel leuk geweest ! (: haha ga ik ook doen met zie ik stop alleen al bij 1 winstpunt xD ik bedoel ik vind het echt geen reet aan, veelste serieus enzo en zie vind het ook niet leuk. en het lukt ook nog eens niet altijd op wedstrijd dus word ik alleen chagerijnig. en ik vind dat eht dan gewoon geen zin heeft om dr mee door te gaan. thuis ga ik dr natuurlijk wel mee verder maar met wedstrijden stop ik gewoon na 1 wp. nu alleen nog die ene winstpunt halen.
Nee ik was zwz ook niet van plan te gaan springen, want zie moet die week daarna ook springen, dus vind wel even prima zo. (:
toppiee mettee !
zie doet ook altijd tweede parcour beterr. bij mij is ze dan juist iets rustiger, waardoor we fijner tempo hebben en ze zelf de hindernissen kan inschatten. en waardoor ik beter kan sturen dan dat ze zo racet ;p