Jibbel schreef:Applelover schreef:Wie had mij trouwens zondag nog gezien? Ik stond de hele tijd bij de ES dekjes te zeggen: Ik baal echt joh!!! Misschien heeft iemand dit gezien? Ik was met mijn tante aan het bellen om een prijs af te spreken voor sinterklaasVertel ik aan haar dat ik een leuke kleur Anky dekje heb gevonden, hoort mijn vader het, staat ie daar met dat dekje te zwaaien als een debiel(kleur dekje was oranje: Sunshine), met z`n tong uit z`n bek. Ik lachte me kapot daar aan die telefoon.
En oja misschien heeft iemand dit gezien: Ik stond daar bij die ES dekjes mijn vader uit te leggen dat ik het dekje niet kon nemen omdat het vzh was en ik dressuur nodig had. Hij snapte dus niet dat je spring, dressuur en veelzijdigheid zadels hebt(oke je hebt er nog meer maar even de standaard zadels)en dat daar speciale maten dekjes voor zijn.Ik heb me daar bij dat tentenramp helemaal kapot gelachen, twas alsof ik van een soort van caberetiershow afkwam toen ik weer na tentenkamp in de auto zat![]()
![]()
hihi, dan heb ik je (denk ik) idd gezien. Ik hoorde iemand nl. wel iets zeggen over vz en dressuur dekjes tegen haar vader (?) en toen stond ik toevallig te kijken bij een ES stripe-in dekje met een scheur erin (die heb ik in dit topic al vaker voorbij zien komen).
Ben overigens ook goed geslaagd:
- hoofdstel voor m'n shetjes
- 2 bitjes
- dekje voor ponyzadel
- ES burberry dekje (mijn oude is helemal slap en verwassen, dus ik was blijblijblij!)
- borstel met noppen om mee te masseren
- menzweep
- 500 isolatoren
- 3 uitrek handvaten
- 1 km schrikdraad
Jep, dat was ik. En dat dekje met die scheur heb ik ook in m'n handen gehad.