Was de eerste dag (woensdag) s' avonds na het shoppen langs de Mac gereden daar. Was onwijs druk, heb zeker een half uur vastgestaan in de drive Dus dacht, stuur via de site door dat dat niet hoort
Krijg ik vandaag een business card, 15% korting op alles tot eind 2011, alleen bruikbaar bij de Mac in Rotterdam (stadionweg) Vet genaaid, ga er niet voor heen
laura123456
Geplaatst: 29-10-11 11:33
muppetmayo schreef:
Heeft iemand de folder van belgie toevallig? ( of ben ik nou zo scheel op de website )
ik ga normaal zondag dacht eerste donderdagavond te gaan, maar heb niet zo'n zin om in de fille te staan ... (het is al 1 uur rijden!) Hopelijk vind ik enkele leuke spulletjes
Volgens mij is het gewoon ieder jaar een beetje hetzelfde ik ga nu al enkele jaren naar de tentenkamp in Oostmalle en meestal ligt er een beetje hetzelfde al kan je er soms wel enkele koopjes doen!
Euhm er stond dat er veel rijbroeken van pikeur, cavallo enzo werden verkocht vanaf 50,- Ook nog de standaar anky's voor 30,- & global rijhelmen&dekens&zwepen & poetsgerief & leren rijlaarzen enz
ik vond het eerlijk gezegd deze keer vrij triestig heb een paar dingetjes die ik nodig had maar erg veel "koopjes" heb ik niet gezien. zaterdag wel nog een keertje gaan met stalgenootjes, misschien dat er dan wat bijgekomen is qua spulletjes maar ik vrees er een beetje voor... hopelijk met pasen terug beter en meer keuze
urbanmove
Geplaatst: 03-11-11 16:16
Ik heb een tijd terug onderstaand topic geopend, helaas geen reactie op gekregen. Ben nog steeds benieuwt of t in beligieën zo speciaal is om er zo lang voor in de auto te gaan zitten.
Dus ben erg benieuwt naar jullie reacties. Je hoort er bijna niemand over. Hebben ze anky's eurostar dekjes?
Ik vond het ook niet veel bijzonders dit jaar. Andere jaren zijn er toch iets meer aanbiedingen! De overgebleven rambo's zijn ook mee naar België gekomen... Ze worden hier wel weer gewoon aan de normale prijs verkocht Ik vroeg nog aan de verkoper of ze hier aan de normale prijs waren, omdat ze in Rotterdam aan €50 verkocht werden. Ging die eerst nogal 'betrapt' kijken ("hoe weet die dat nu?") en bood daarna aan om een 'speciale' prijs voor mij te maken als ik er een leuke tussen vond. Er lag nog wel een staldeken van de goede maat, dus ik haalde die ertussen uit. En die wilde hij dan meegeven aan €90 ipv € 119. Ik heb het deken uiteindelijk toch niet meegenomen omdat ik eigenlijk al teveel staldekens heb hier. Als het nu een outdoordeken was had ik het zeker wel meegenomen. Als het deken aan € 50 was ook