Dat heeft een partij leuke plaatjes opgeleverd, helaas klikte het niet met 1 van de onrust stokers en is ze wel flink te grazen genomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ziezo55 schreef:hihi mijn vorige paard was ook nie egt braaf hoor.. stond minimaal 1 keer per week recht omhoog... ze heeft me zelfs ziekenhuis ingebokt:( maar ze was wel ontzettend lief.
ik sta nu op plek 60! ben in 3 dagen tijd van 126 naar 183 stemmen gegaan!! nog ff zo door gaan!!
leuk dat libelle er ook weer in staat!!
we maken er gewoon een bok-bijeenkomst van!
_M_elissa schreef:Djune staat de hele week al een paar uurtjes op het land, van de week nog lkkr zonder zadel/hoofstel naar buiten geweest.
echt een top horse dus, zo braaf. heb nog wel een leuke foto
zo rijd ik ook met haar buiten, naja buitenrijden kan je het niet noemen, langs de weg![]()
bicci schreef:oef!!
wat knap...
en ik vond mezelf al helemaal stoer...
ben begonnen emt bosal...
dinsdag voor t eerst..en vandaag voor de 2de keer..
foto is van vandaag
moet nog oefenen hoor..dat wel...
meer durven loslaten...
maar heb ooit rug gebroken na val van paard..
en het stadium van nu is al gigantische overwinning![]()
bicci schreef:_M_elissa schreef:Djune staat de hele week al een paar uurtjes op het land, van de week nog lkkr zonder zadel/hoofstel naar buiten geweest.
echt een top horse dus, zo braaf. heb nog wel een leuke foto
zo rijd ik ook met haar buiten, naja buitenrijden kan je het niet noemen, langs de weg![]()
oef!!
wat knap...
en ik vond mezelf al helemaal stoer...
ben begonnen emt bosal...
dinsdag voor t eerst..en vandaag voor de 2de keer..
foto is van vandaag
moet nog oefenen hoor..dat wel...
meer durven loslaten...
maar heb ooit rug gebroken na val van paard..
en het stadium van nu is al gigantische overwinning![]()
DTLBina schreef:Jaaahhh weer de krant gehaald!
En dit keer ben ik supertrots, want ik heb het stukje zelf geschreven!!!
Het stond al op internet, maar de redactie besloot om het ook in de papieren krant te zetten!
http://www.echo.nl/zk-zw/buurt/lees/855 ... jn.kanjer/