Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
patjelisa schreef:ik hoop zo dat de proef van Isabell zo verpest wordt dat ze gewoon op Brons komen, nederland op goud en denemarken op zilver....
of ze moet uitgesloten worden dan kelderen ze nog verder.... nee ik ben niet flauw... ik zeg wat ik denk...
terorita schreef:wwaaaawwww die meid kiekt boos zeg!!
die wil ik niet tegen komen in het donker
missmichelle schreef:IZEP schreef:Ik kan dinsdag ook niet kijken of ik mijn oppaskindjes achter het behang plakken en dan extra sterkte lijm gebruiken.
gewoon laten meekijken en zeggen dat jij dat ook kan als ze maar stil zijn.
casperrr schreef:xSiep schreef:Hoe weet frits dat die deen bijvoorbeeld een 8 op de overgang naar galop hadEn die tussenstand, dat hij halverwege op 63% zat?
staat dat op een scherm ofso? dat kan hij toch nooit zo snel binnenkrijgen?
Komt allemaal op het scherm te staan
patjelisa schreef:Kirsten G, dat is algemeen bekend dat mannelijke dressuurruiters een stijve hebben tijdens het rijden
casperrr schreef:Ik vind het meer een circuspaard!
rebble schreef:In een uur hebben jullie zo'n 30 pagina's volgekletst!! (Blij met tussenstanden link...
lovelyd schreef:rebble schreef:In een uur hebben jullie zo'n 30 pagina's volgekletst!! (Blij met tussenstanden link...
wat is die link dan?????
terorita schreef:patjelisa schreef:Kirsten G, dat is algemeen bekend dat mannelijke dressuurruiters een stijve hebben tijdens het rijden![]()
*staat voortaan voor aan op concours*