Naath86 schreef:Wij zijn ook voor het eerst geweest en eerlijk gezegd hadden wij er veel meer van verwacht.. We hadden gehoopt op veel meer koopjes en dat vond ik echt tegenvallen. Heb wel een Eskadron brilliant voor de helft kunnen scoren (een gele), een mooie frontriem voor 20 euro en nog 2 paar sokken voor 10 euro. Ik had gehoopt om nog te kunnen scoren voor een mooie waterdichte zomerjas, een mooie cap en nieuwe jodhpurs, maar helaas ben ik daar niet voor geslaagd. Vond de jassen nog aardig aan de prijs en ook vond ik het aanbod van betaalbare caps niet heel groot. Jodhpurs had ik mooie gezien in de koopjeshal, maar helaas had die mijn maat niet meer..
We vonden het leuk om een keer te zijn geweest, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ook het niveau van de shows overdag vond ik niet heel hoog. We hebben er even gezeten om uit te rusten, maar het boeide ons niet echt. Ik miste ook vooral merken als La valencio, Kingsland en BR. Vond vooral het aanbod van Eskadron echt enorm, tot ergernis aan toe eigenlijk.
Die merken waren er anders allemaal