Ik lees nog steeds mee en ik zie weer mooie verhalen voorbij komen! Gaat allemaal super hier dus!
Ik ben ondertussen al 2 keer L1 gestart

. Helaas nog geen winstpunten, alhoewel ik vond dat ze het toch al redelijk had gedaan.
De tweede keer hebben we het gefilmd en ik vond het er eigenlijk nog niet eens zo slecht uitzien! Er waren wat mij betreft 2 grote minpunten (die hangen met elkaar samen). Ze was namelijk toen erg moe. Waardoor het komt, weet ik niet, maar tijdens het losrijden had ze het schuim al tussen haar billen staan en was ze helemaal bezweet. Resultaat: tijdens de proef niet meer vooruit te branden omdat ze zo moe was. Dus het is op de filmpjes ook wel te zien dat ik echt elke pas been moest geven om haar aan het lopen te houden. En daardoor ging ook het doorzitten niet goed (ik kan niet ontspannen doorzitten als ik zoveel been moet geven + als ze dus ook zelf niet ontspannen loopt omdat er geen voorwaartse drang is).
Maar behalve dat en een paar kleine foutjes ging het eigenlijk goed!
Resultaten tot nu toe: 170, 171, 173 en 176.
Wat ik dan wel weer stom vond: Bolero liep vrij netjes qua hoofd-halshouding (ietsje achter de loodlijn, maar wel mooi gedragen en je zag haar halsspier mooi). Degene die eerste was geworden (met ontzettend hoge punten) had een zeer potentieel paard, maar wel veel te hoog ingesteld, lekkere onderhals erop en een helemaal weggedrukte rug.
Toch niet helemaal eerlijk dan vind ik.. (ik doel dus op het grote puntenverschil tussen mij en haar)
Maarja zo kun je altijd wel blijven zeiken he

.
Dinsdag weer wedstrijd, dan op een andere locatie. Misschien brengt dat meer geluk!