Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Applelover schreef:Wie had mij trouwens zondag nog gezien? Ik stond de hele tijd bij de ES dekjes te zeggen: Ik baal echt joh!!! Misschien heeft iemand dit gezien? Ik was met mijn tante aan het bellen om een prijs af te spreken voor sinterklaasVertel ik aan haar dat ik een leuke kleur Anky dekje heb gevonden, hoort mijn vader het, staat ie daar met dat dekje te zwaaien als een debiel(kleur dekje was oranje: Sunshine), met z`n tong uit z`n bek. Ik lachte me kapot daar aan die telefoon.
En oja misschien heeft iemand dit gezien: Ik stond daar bij die ES dekjes mijn vader uit te leggen dat ik het dekje niet kon nemen omdat het vzh was en ik dressuur nodig had. Hij snapte dus niet dat je spring, dressuur en veelzijdigheid zadels hebt(oke je hebt er nog meer maar even de standaard zadels)en dat daar speciale maten dekjes voor zijn.Ik heb me daar bij dat tentenramp helemaal kapot gelachen, twas alsof ik van een soort van caberetiershow afkwam toen ik weer na tentenkamp in de auto zat![]()
![]()
xlisza schreef:Applelover schreef:Haha er liepen voor mij twee pennymeisjes, kwamen ze bij de hondendekens(heeel erg kleine dekentjes, ik weet niet wie ze gezien heeft maar dat past gewoon niet op een paard, niet op het kleinste minipaard)
zegt er dus eentje: Aaaaaah wat schattig voor een falabella, die koop ik voor m`n vriendin die heeft zo`n paardje. En die heeft dan ook serieus gekocht!!! Ik moest me echt even sterk inhouden om niet te lachen
haha dat is wel echt komisch, heb ze woensdag zien liggen ja die dekens en die passen inderdaad niet op n shet of wat dan ook:p
saabine schreef:iemand die interesse zou hebben in een es stripe in smaragd/ebony/sahne maat dressuur full? woensdag gekocht, twee keer mee gereden maar is misschien toch te dik voor onder mijn zadel..
het gaat om deze:
[ Afbeelding ]
Applelover schreef:Ik zet denk ik vanavond de foto`s van mijn aanwinsten erop. Het Anky dekje was trouwens kleur Sunshine. Ben er echt heel blij mee. Vooral ook met het bontje, die was maar 20,- vond ik echt een hele leuke aanbieding. De ES baal ik nog steeds van maar ik ga gwn een half jaartje wachten, als ik dat overleef. Mijn bandages ben ik ook erg blij mee, HV Polo bandages in kleur oranje voor maar 20,-. Ik wou eigenlijk dezelfde bandages van Anky met ook dus dezelfde kleur, er waren dus echt totaal geen matchende bandages, ik moest gewoon even van andere merken even wat bij elkaar schrapen
![]()
Veel succes trouwens voor de mensen die nu gaan!