welshfan97 schreef:Ik hoop met kamp Z2 te rijden en bijna altijd boven de 60% te rijden.
ik ook, maar of het gaat lukken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en Libel die word ook nog vaaknlang in de hals, ze heeft ook wel een lange hals maar zou liever zien dat ze die iets meer opbolt zeg maar, ze houd hem nu vaak, vooral bij halsstrekken, recht .. Tips? 

Super tevreden en mag naar de kampioenschappen.
salatiga1995 schreef:Libel moet sterker worden van achteren, ze valt namelijk nog steeds een beetje op de voorhand. Hebben jullie daar nog tips voor?
Komt ze automatisch van voren wat omhoog zegmaar, en dan wordt die vanzelf wel sterker.
Maaltje schreef:Jaaa!![]()
Ik ben trouwens benieuwd of er bij de bevestiging over de post wel een namenlijst bijzit!
Want dat was vorige jaren toch wel zo, dat je kon zien wie er allemaal in zaten? Of heb ik dat nou mis hihi.
lisaislisa schreef:Had trouwens voor het eerst in 2 maanden weer wedstrijd
Ik was heel ziek vanmorgen, maar wou toch graag heen, vond het zelf fijn gaan.
We hadden btw 195 punten..
bente_ schreef:ooh mooi dat je het zelf fijn vond gaan! dat is zeker belangrijk.
en balen dat je ziek was vanmorgen, voel je je al beter?
Ik had ook tweede wedstrijd na 6 maanden met silly
had 188 en 192 (1proef) en was ook kringkampioen.
salatiga1995 schreef:Ja dat heb ik ook altijd als ik wedstrijd heb hoor! Dan denk ik dat het heel goed gaat en dan valt het toch tegen qua punten (heb het ook heel vaak andersom, denk je dat het slecht gaat krijg je hoge punten)
Nou hopen dat je de volgende wedstrijd weer gaat knallen! Vind het zoiezo al knap dat je Z start, ik kom niet verder dan de L1
_Amigo schreef:
Ik hoop tegen die tijd L2 (startgericht) te zijn

welshfan97 schreef:Ik hoop met kamp Z2 te rijden en bijna altijd boven de 60% te rijden.

salatiga1995 schreef:Haha ik hoop ook ooit in de Z2 te komen, maar ik kom de L1 amper door

Maaltje schreef:Jammer, dat je net geen winstpuntje had Lisa! Wel beter dat je je wat lekkerder voelt!
Inderdaad dan is het wel super jammer dat je geen puntje hebt, maar als je volgende keer wel fit ben lukt het vast wel weer!
Gefeliciteerd met je goede punten en kringkampioenschap Bente!
Knap, na 6 maanden geen wedstrijden!
Ik hoop ook nog eens Z te worden met Sam!
Had vandaag ook wedstrijd. Sam was super te rijden! In de eerste proef reed ik voor mijn gevoel iets te slordig.
In de tweede proef reed ik veel netter, dus dacht dat die beter was. Maar de jury's vonden het andersom.
Had 202 en 186!Super tevreden en mag naar de kampioenschappen.
Maaltje schreef:salatiga1995 schreef:Libel moet sterker worden van achteren, ze valt namelijk nog steeds een beetje op de voorhand. Hebben jullie daar nog tips voor?
Denk dat het beste is om achteren goed te activeren en aan het werk te zitten.Komt ze automatisch van voren wat omhoog zegmaar, en dan wordt die vanzelf wel sterker.
Goede punten Megan!

werd mijn pony in ieder geval niet veel fijner van.
bente_ schreef:Heeey! hmm in de l1 had ik wel vaak hogere punten als in de L2. Maar in de L2 wel vaker prijs.
Ik had gister kringkampioenschappen B gekeken. Wat een saaaaaie proeven eigenlijk.

Esmeelover9 schreef:L1 vloog ik zo doorheen! L2 nu ook wel ;p
Maar dat kwam vooral doordat ik toen buiten moest starten en er geen omheining om de ring stond.
Kluns dat ik was toen kon ik Blue niet in de ring houden en ben ik wel eens met 159 punten thuis gekomen.
en de laatste 197.
& de andere proef 200 punten! met Ifar heb ik nooi tB gereden mocht niet, was met vorige pony ook L2 geweest (;