Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:M_D_H schreef:overgens... lopen door bos of over de weg?
Geen van beide, is gewoon op hetzelfde terrein. Ligt rechts langs het cross rondje zeg maar.

_Sannee schreef:Dit is wel een heel nieuw terrein, dus de prijs hoeft denk ik niet veel naar beneden hiervoor.

Faya__ schreef:Volgens mij moet dat zelfs, als je niet 18 bent en een pony hebt. Zou het sowieso voor de zekerheid even navragen
Maar goed, voor een puppie is een vaste hindernis van dat formaat (Neem bijvoorbeeld de wijnvaten...) mi een beetje te veel van het goede, zeker omdat je niet echt lekker kunt opbouwen zoals je met gewoon springen wel kunt natuurlijk. Met puppie bedoel ik overigens vooral mensen die vrij groen in het springen zijn. Als je L springen bent kun je natuurlijk iets meer in de cross dan iemand die thuis recreatief wel eens een balkje springen omdat ze het leuk vinden voor de afwisseling.felinetibor schreef:Ik heb een vraagje. Nadat Faya aan mij vroeg waarom ik eigenlijk naar de paarden week wil ipv de ponyweek. Zei ze het volgende:
Weet iemand dat? Lijkt mij dat je ook met een pony naar de paardenweek kan aangezien je ook gewoon bij de paarden mag starten?
Ik ga sowieso nog wel even een mailtje sturen naar de KNHS, maar dacht vraag het hier ook even.
net zoals dat je bij de paarden moet gaan starten... Roxxxhorses schreef:Ik heb het voor elkaar; Ik mag me inschrijven voor de Allroundweek t/m 20 jaar!! (7B)
![]()
moet wel nog even zo zien te ruilen dat ik geen springlessen heb...
en tijdens de crossles natuurlijk keihard door de waterbak te racen... Sabszz schreef:felinetibor schreef:Ik heb een vraagje. Nadat Faya aan mij vroeg waarom ik eigenlijk naar de paarden week wil ipv de ponyweek. Zei ze het volgende:
Weet iemand dat? Lijkt mij dat je ook met een pony naar de paardenweek kan aangezien je ook gewoon bij de paarden mag starten?
Ik ga sowieso nog wel even een mailtje sturen naar de KNHS, maar dacht vraag het hier ook even.
Een vriendin van mij heeft hier vorige week de KNHS nog voor gebeld, het jaar dat je 18 wordt mag je nog gewoon met je pony naar de ponyweek:) maar als 18 BENT dan zal je met je pony naar de paardenweek moetennet zoals dat je bij de paarden moet gaan starten...
Was vorig jaar ook een meisje, maar dan moet je even erbij vermelden dat je toch bij de paarden moet starten.
.