Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AlexAuto schreef:rowo schreef:Heb je mij zien springen? Calypso ging op 7 een galopsprong te vroeg af en dus ging heel de hindernis tegen de vlakte. Kunnen jullie voortaan de balken niet vastlijmen
Ik denk dat spijkers eerder helpen, er komen best wel wat krachten op die hindernis te staan als er een paard op gaat banjeren...
Laat ff weten wanneer je springt. Ik (lang) loop met zo'n donkerblauw Copytex-shirtje rond.
Zie hier.
rowo schreef:Heb je mij zien springen? Calypso ging op 7 een galopsprong te vroeg af en dus ging heel de hindernis tegen de vlakte. Kunnen jullie voortaan de balken niet vastlijmen
diddlmouses schreef:Welke ruitersportzaak zat er nou nogmeer hier in de buurt behalve die van Riel Klumper?

__Martine__ schreef:rowo schreef:Heb je mij zien springen? Calypso ging op 7 een galopsprong te vroeg af en dus ging heel de hindernis tegen de vlakte. Kunnen jullie voortaan de balken niet vastlijmen
Haha, volgens mij heb ik dat wel gezien, ja! Gooide je er later ook nog een balkje vanaf?

rowo schreef:Dat was in het progresssief en was de één na laatste hinderis. Hindernis 8 bleef liggen, dus dan zal ik dat wel niet gweest zijn.

Elessar schreef:Graag gedaan. Het was iig wel hectisch maar de dierenarts heeft iig geruststelling kunnen geven.Alex: Nog bedankt dat je Sabrina vannacht hebt geholpen en alles.
AlexAuto schreef:Elessar schreef:Graag gedaan. Het was iig wel hectisch maar de dierenarts heeft iig geruststelling kunnen geven.Alex: Nog bedankt dat je Sabrina vannacht hebt geholpen en alles.

Elessar schreef:We hebben je nog wel onder je parasolletje zien zitten (ook nog gezwaaid, maar je zag 't niet) toen het zo hard regende. De balken vlogen in het rond trouwens. Ook veel weigeringen op de eerste hindernis van die dubbelsprong daar helemaal achteraan, geloof ik?
Anders tot morgen tijdens de Ruiterbal! AlexAuto schreef:Ik heb je niet zien zwaaien, dus de volgende keer mij even subtiel roepen.Anders tot morgen tijdens de Ruiterbal!

Lowara schreef:@ elessar: ik start morgenavond ook