flappie2 schreef:Margrietjuh, bedankt ga kijken of ik hem kan vinden!
Komen we nou straks thuis met een glittercap

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lycil8 schreef:Ik zag iemand die Roeckl handschoentjes had gekocht, waren die normale prijs of hebben ze ergens korting? Hihi
Fleury schreef:lycil8 schreef:Ik zag iemand die Roeckl handschoentjes had gekocht, waren die normale prijs of hebben ze ergens korting? Hihi
Ik heb Roeckl handschoentjes gekocht voor 19 euro. Bij een andere stand waren ze met 10% korting maar alsnog duurder. Dus even rondkijken loont wel. Ik heb ze in hal 2 gekocht (dacht ik).
Naath86 schreef:We vonden het leuk om een keer te zijn geweest, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ook het niveau van de shows overdag vond ik niet heel hoog. We hebben er even gezeten om uit te rusten, maar het boeide ons niet echt. Ik miste ook vooral merken als La valencio, Kingsland en BR. Vond vooral het aanbod van Eskadron echt enorm, tot ergernis aan toe eigenlijk.
Margrietjuh schreef:Vandaag geweest!
Heerlijk dagje gehad
Geen files en daardoor vlot op P10, net na 8 uur vanuit Friesland vertrokken en net na 11 uur daar (met 1 tussenstop).
Meteen door naar de messe met de bus, we hadden al tickets.
Binnen eerst de tribune opgezocht en de Reining Cup gekeken, super genoten! En eindelijk mijn dressuur vriendinnetje laten zien wat de reining nou eigenlijk inhoudt
Daarna shoppen!!!
Behoorlijk geslaagd:
- Sokken
- Riem
- Bosal set
- Borstel en namaak Furminator
- Sporen riempjes
- Teugels
- Voerschep
- Cap
- Teugels
- Shirt (verjaardags cadeau van vriendinnetje)
[ [url=m/ttFBXl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over 2 jaar gaan we gewoon weer
xMarizka schreef:Margrietjuh schreef:Vandaag geweest!
Heerlijk dagje gehad
Geen files en daardoor vlot op P10, net na 8 uur vanuit Friesland vertrokken en net na 11 uur daar (met 1 tussenstop).
Binnen eerst de tribune opgezocht en de Reining Cup gekeken, super genoten! En eindelijk mijn dressuur vriendinnetje laten zien wat de reining nou eigenlijk inhoudt
Daarna shoppen!!!
Behoorlijk geslaagd:
- Sokken
- Riem
- Bosal set
- Sporen riempjes
- Teugels
- Voerschep
- Cap
- Teugels
Weet je nog bij welke stand of welke hal je die namaak furminator hebt gekocht? Ik ga zaterdag heen namelijk!
xMarizka schreef:Margrietjuh schreef:Vandaag geweest!
Heerlijk dagje gehad
Daarna shoppen!!!
Behoorlijk geslaagd:
- Sokken
- Riem
- Bosal set
- Sporen riempjes
- Teugels
- Voerschep
- Cap
- Teugels
Weet je nog bij welke stand of welke hal je die namaak furminator hebt gekocht? Ik ga zaterdag heen namelijk!
Margrietjuh schreef:xMarizka schreef:
Ik probeer me dat te herinneren, maar dat valt best tegen
Hij is van het merk 'Waldhausen' die hebben zelf ook een stand in hal 3.
Hanna_94 schreef:Hier gisteren een hele geslaagde maar vermoeiende dag gehad!
Aangekomen rond 10u op P10, bijna geen file onderweg gehad. Shuttledienst net als 2 jaar geleden super geregeld.
Wij zijn door de bus gedropt aan de ingang van de hal met trailers etc. Erg mooie trailers gezien, maar helaas allemaal nog toekomstmuziek voor mij
Wij hadden een trolley bij en toch geen seconde spijt van gehad, erg handig! Soms bij drukkere standjes wat vervelender om mee tussen te sleuren, maar toch blij dat we al het spul daarin konden droppen.
Verlanglijstje niet volledig kunnen waarmaken, ik zocht een mooie barokke sidepull maar helaas waren die serieus aan de prijs (+300euro) of helemaal niet mijn ding. Idem dito met western sidepull, ofwel heel duur ofwel niet mijn ding.
Wij hebben ook heel erg gelet op de barebackpads en dan met name de duurdere. De christ iberica's hadden overal ongeveer dezelfde prijs en ook niet goedkoper dan online. Wel kennis gemaakt met de fellsattel, goedkoper dan de Christ en voelde even degelijk aan. Toch niks meegenomen hiervan uiteindelijk.
Hier mijn aankopen uiteindelijk;
[ [url=m/kPOXAX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westernpad voor 90 euro, straks maar eens passen want hij is vrij lang.
VZH-dekje voor 20 euro, op diezelfde stand 2 jaar geleden ook al leuke dekjes gekocht voor maar 20 euro.
Een zalig schapenbontje voor over westernzadel voor 50 euro! Hier heel erg mee oppassen, je hebt een Christ schapenbontje die in prijs variëren tussen de 100 euro en 80 euro terwijl het allemaal dezelfde zijn. Dan zijn er ook nog even zachte namaken voor 60 euro te vinden. Deze hebben wij met nog 10 euro korting kunnen scoren.
Lederen halster voor 40 euro.
Vliegenspray die in Belgie en Nederland niet te verkrijgen is, in Louvenshop voor 26 euro.
En dan nog een pot schepsnoep voor 6 euro en een zebramasker voor euh... 8 euro dacht ik.
Ik ben erg geslaagd en blij met mijn aankopen!
Na het dagje shoppen nog naar Parelli gaan kijken ,heel interessant om te zien en leuke show.
Waren uiteindelijk op om 1.30u 's nachts thuis, de gps vond het grappig ons nog 80km om te sturen, bijna 3 kwartier mee verloren
Roodvos schreef:Wij zijn gisteren geweest. Ik had net als voorgaande jaren (gelukkig) een trolley mee, en het is toch verbazend wat daar allemaal in kan. Een erg leuke dag gehad. Gewoon gezellig een dag met een vriendin slenteren, eten, kijken, voelen, verbazen. Ik vond het iets minder druk dan voorgaande keren, maar toen waren we op vrijdag. Het was ook duidelijk boven minder vol (wij zijn trouwens wel door 9.1 gekomen, kennelijk is alleen 9.0 afgesloten).
De schade: een zweetdeken, 3 paar kousen, veulenhalster, 2 touwen, vliegenfrontriem met gespjes ipv dat hopeloze klitteband, Louven goodybag en een proefzakje Havens muesli. Informatie gehaald bij de Foal App stand, maar ben nog niet overtuigd van het het systeem.
En nog een paar aankopen voor “netjes”/werk: drie riemen, een heel leuk horloge, sjaaltje, vestje.
Helaas (weer) niet geslaagd voor een singel. De Amigo vliegendekens die ik tegenkwam waren maar max. €10 goedkoper dan in de winkel. De Eskadron halsters waren ook maar 2 euro goedkoper dan bij EJ. En er is zo’n overdaad aan hoofdstellen, de vraag is niet of je er een hoofdstel vindt, maar of je wel kan kiezen. Er zit erg veel verschil in leerkwaliteit en dus prijs. Kwalitatief fijn leer, dus niet dat geperste “karton”, blijft duur, ook op de beurs. En dan koop ik deze zaken liever in de winkel vanwege de garantie.
Verder leken er meer stands te zijn met (nieuwe merken) laarzen. De prijsgunstige confectielaars van een zeer aanvaardbare leerkwaliteit en aanpasbaarheid door veters en elastiek lijkt in opkomst ten koste van de eenvoudige maatlaars. De grote laarzenmerken lijken het te moeten gaan hebben van customized laarzen met lak, bling enz. En waar 2 jaar geleden de mensen de stands uit stonden om laarzen te laten aanmeten, was het nu juist heel rustig in die stands.