_coquette_
xXDeemsX
Debbie
original
Sita
Alleen BBQ zondagavond 9 juni
U2andI
Wanted2003
Listiglistje
Zucchero
Venthe
Lis_Ol
heleenxx
Vera
Jahoor, gezellig Heleen!
Ik heb haar er al bij gezet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb haar er al bij gezet!

Picassox schreef:Picassox schreef:Slapen en BBQ zondagmiddag- en avond 9 juni
_coquette_
xXDeemsX
Debbie
original
Sita
Alleen BBQ zondagavond 9 juni
U2andI
Wanted2003
Listiglistje
Zucchero
Venthe
Lis_Ol
heleenxx
Vera (vriendin Heleen)
Kim (vriendin Lisanne)
Zucchero schreef:Is het een idee als iedereen gewoon zijn eigen drinken meeneemt? Ook fris bedoel ik. Scheelt jou een hoop gesjouw. Of draag ik nu door?
. Er is geen vaste drinkbak aanwezig, dus we hebben met emmers gesleept. Het ziet er ook niet naar uit dat er waterbakjes gemaakt gaan worden aangezien de instructieweken maandag van start gaan. Dus ik raad iedereen aan om een grote emmer mee te nemen
. Het werd behoorlijk warm in de tent zodra het zonnetje begon te schijnen en dan was het vandaag nog niet eens zo heel erg warm buiten, er stond een pittig windje. 'S avonds koelde het weer flink af in de tent. Ik ga genoeg vliegenspray mee nemen want kan me voorstellen dat de vliegen het ook wel aangenaam vinden in de tent, zodra het zonnetje begint te schijnen... Ik heb ook nog even in de tent voor ons gekeken, er staan vier stapelbedden in per tent en er is stroom via een verlengsnoer. Daar kunnen drie stekkers op aan worden gesloten, een snoer met extra stekkerdoos kan dus handig zijn, als iedereen zn mobiel en camera's 's nachts op wilt laden. De tent staat op een verhoging (soort vlonder), dus ook al regent het hard, je voeten blijven droog
. We gaan gewoon voor mooi, niet al te warm weer en ik heb er zin in! Nog twee weekjes! 

bijna vergeten.... ik ga zaterdag ook een nieuwe zadeldrager/poetskoffer halen, handig voor in de auto en op stal!