haha oei Martine, die dagen heb je er ook tussen zitten, alsnog best hoog gescoord, net geen winst! was het nog in het B?
Ik ben uiteindelijk 8e geworden en Melissa 17e, dus onze jonkies hebben het super gedaan!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Martine schreef:Mijne was vandaag een beetje stout.
Had wedstrijd maar het liep voor geen meter. Spanning, geen controle over het tempo en niet aan de hulpen. Andere paarden waren veel interessanter dan dat ik was. Ik zat er toevallig op om mee te liften![]()
Verder veel fouten en geslinger en 179 en 174 punten.
Stiekem wel lachen want het was echt helemaal niks![]()
Stond zo leuk op de coupon bij het teugels op maat maken: valt niks op maat te maken![]()
Hoe is het verder gegaan met de kampioenschappen?
Martine schreef:Super goed debuut dus!![]()
Bij mij ging het zo:Martine schreef:Mijne was vandaag een beetje stout.
Had wedstrijd maar het liep voor geen meter. Spanning, geen controle over het tempo en niet aan de hulpen. Andere paarden waren veel interessanter dan dat ik was. Ik zat er toevallig op om mee te liften![]()
Verder veel fouten en geslinger en 179 en 174 punten.
Stiekem wel lachen want het was echt helemaal niks![]()
Stond zo leuk op de coupon bij het teugels op maat maken: valt niks op maat te maken![]()
Hoe is het verder gegaan met de kampioenschappen?
volgende keer beter.
... Toen maar het zweepje erbij.. In één keer over... Was veel galopperen dus vandaag, hopelijk heeft ze ervan geleerd!
. Helaas nog geen winstpunten, alhoewel ik vond dat ze het toch al redelijk had gedaan.
.
we hadden 188 en 189 punten. Ik heb met hem nu 11 punten maar blijf nog even in de B starten.
.
! En nog wat langer in de B blijven starten kan vaak erg verstandig zijn
. Ik ben zelf misschien ook te vroeg over gegaan naar het L1, want de proeven zijn voor Bolero nog erg zwaar. Lastig is dat, als je zelf graag door wil maar je paard het nog zo moeilijk vindt!
. Alleen is de kwaliteit wel wat achteruit gegaan, dus je moet goed kijken om mij te zien haha. Maar goed. De link: http://www.youtube.com/watch?v=98qexnW1m0k. Ik zou wel het geluid even uitzetten want dat is best irritant. Sharona95 schreef:Thnx! Het gaat wel al vooruit.. eerst mislukte eigenlijk alle onderdelen in de galop, nu vooral het aanspringen en heb ik hem daarna vrij snel weer bij de lesNetjes rivellalight!! En die galop komt vanzelf wel goed hoor!! Had jij nu nog meegedaan met utrechtse kampioenschappen?

) Gemiddeld percentage was 59,7%
aanleuning is constant maar pas op dat ze niet achter de loodlijn kruipt.. (heeft ook weer met je impuls te maken..) Volgende keer ga je gewoon winst rijden, want dat zit er wel in hoor!
.
Ik heb dan wel geen jonkie, maar rijd nu vanaf eind Mei/begin Juni een nieuwe topper.. zijn als Debuut naar de Almelose ruiterdagen geweest, de eerste proef 208 punten (geheel onverwacht). In de hele week almelo hebben we 12 punten binnen gesleept en we mochten blijven voor de finale. In de finale ging het helaas wat minder en vielen we net buiten de prijzen, maar dat maakte al niet meer uit na zo'n top week.. Nu ben ik inmiddels B+21 met haar.. ik doe nog mee met de Friezen kampioenschappen en ik hoop dat ik met haar door mag naar kootwijk in september.. daarna zullen we snel overgaan naar de L1 want na een tijdje heb je de B ook wel gezien!