Equitana 2013

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:15

Roxxiejj schreef:
Ik heb idd best veel mensen geraakt met mijn trolley, maar voornamelijk vriendinnen die mee waren :')
Was er maar wat blij mee, ding was halverwege de dag al vol :')
Heb bij de hypodrama stand een Eurostar rijbroek gekocht en bij de Robby's nog 2, dat kostte eigenlijk het meeste. Verder een HV polo Tango red dekje en een wedstrijddekje van Equifiber of zo (creme met bruine rand). Stel Tekna beugelriemen die hier bij Ej besteld zouden moeten worden voor 40, nu voor 25 kunnen meenemen en een mooie lakneusriem voor aan mijn s&t. Verder nog de laarzen die thuis worden gestuurd, die zaten echt hemels :j
Geslaagde dag, maar vond het aanbod 2 jaar geleden vele malen beter :j

Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald voor je lakneusriem voor S&T? Waar heb je hem gevonden? Evt. foto? :D Ik zoek er nl. ook één!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:16

lienbono schreef:
Roxxiejj schreef:
Ik heb idd best veel mensen geraakt met mijn trolley, maar voornamelijk vriendinnen die mee waren :')
Heb bij de hypodrama stand een Eurostar rijbroek gekocht en bij de Robby's nog 2, dat kostte eigenlijk het meeste. Verder een HV polo Tango red dekje en een wedstrijddekje van Equifiber of zo (creme met bruine rand). Stel Tekna beugelriemen die hier bij Ej besteld zouden moeten worden voor 40, nu voor 25 kunnen meenemen en een mooie lakneusriem voor aan mijn s&t. Verder nog de laarzen die thuis worden gestuurd, die zaten echt hemels :j

Mag ik vragen hoeveel je hebt betaald voor je lakneusriem voor S&T? Waar heb je hem gevonden? Evt. foto? :D Ik zoek er nl. ook één!

Je kan er anders ook 1 bij divoza vandaan halen, maar ik ben er ook naar op zoek :j
Ik zoek hem het liefst 4,5 tot 5 cm breed :j

WhildJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:19

Roosje_ schreef:
Is er ook veel te vinden op medisch gebied?

In hal 1 heb je zoals op de site staat: "Voeder, verzorging, geneesmiddelen, hoefdorp, paardenhouding, veterinaire seminars"". Nu kwamen wij op het laatst pas bij hal 1 aan, dus na acht uur lang lopen waren we wat minder gemotiveerd. Toch heb ik naarstig gezocht naar een aantal dingetjes en toen viel me op dat ze niet álles hadden. De stands zijn ook heel anders dan wat je van de hele dag gewend bent, mét loopruimte, genoeg personeel om je te helpen en heel veel rust, maar evengoed heb ik er niks gekocht. Ik zocht groene leem, vliegen- en dazenspray, tekensetje en speciale sunblock voor paarden.
Misschien deze hal ff op het begin bezoeken en een trolley meenemen om zware potjes in te doen.
Met een frisse neus haal je er vast wel fijne spulletjes uit, want de hal was groot genoeg!

Roosje_

Re: Equitana 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:21

Oké bedankt voor de tip.
Ga daar zeker even kijken aangezien ik een ernstig geblesseerd paard op stal heb staan.
Je weet maar nooit of er wat tussen zit!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:21

Ik weet niet of er hier een divoza in de buurt is :P maar het is niet noodzakelijk, als ik er eentje tegenkom neem ik hem misschien mee. Ik was van plan om tegen het eind van het jaar gewoon een heel nieuw hoofdstel te kopen :D Dus ik heb een plan B.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:22

het is ook maar om de 2 jaar, niet elk jaar...en crisis of niet, heeft daar niks mee te maken, paardensport is een luxesport en je ziet hoe goed dat draait...
Dit is de 4de keer dat ik geweest ben en dit is de eerste keer dat het tegenvalt. En ik ben niet de enige.
Als je op voorgaande edities niet geweest ben, zal het idd wel zalig zijn, maar als je weet hoeveel ik toen bespaard heb en welke dingen ik daar nog gevonden heb die hier niet te krijgen waren, viel dit wél heel erg tegen. Dat heeft helemaal niets met hoge eisen te maken, dat zijn gewoon verwachtigen die je hebt omdat het tot nu toe 'altijd' al zo geweest is. Dus je verwacht natuurlijk dat het de volgende keer weer zo al zijn. Ik bedoel, het is niet voor niets dat mensen maanden hun geld sparen voor equitana en niets in de ruitershop kopen omdat ze weten dat het op equitana zeker te vinden is, waarschijnlijk nog mooiere/leukere dingen en vooral goedkoper...en als je dan niet kan vinden wat je graag wou en al helemaal niet met een mooie korting, tja...dan valt dat uiteraard tegen.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:33

lienbono schreef:
Ik weet niet of er hier een divoza in de buurt is :P maar het is niet noodzakelijk, als ik er eentje tegenkom neem ik hem misschien mee. Ik was van plan om tegen het eind van het jaar gewoon een heel nieuw hoofdstel te kopen :D Dus ik heb een plan B.

www.divoza.com ;)

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:33

Wat een luxe problemen :p

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:39

lienbono schreef:
Roxxiejj schreef:

Ik zocht persé een bruine he, past goed bij de kleur van mijn S&T :j
Geloof dat het in hal 2 was, linker korte zijde, was iig een stand van een stel Zweden, stond er namelijk in kronen op (dus ik schrok nogal :') ). Heb er 20 voor betaald, zonder onderhandelen, vond de prijs alleen al geweldig :D

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:40

de hallen die boven zitten moet je gezien hebben :j hal 8 en 9 enz. geloof ik. (weet 't niet 100% zeker hoor) en de stands van Busato zijn ook zeker de moeite waard. italiaans merk, heb er dus een super mooie witte broek vandaan.

Over de animo; mijn zusje had ergens bij een stand (Weet niet meer welke, sorry :o) een animo broek ergens tussenuit gevist, was precies haar maat, koste 99euro. wow :')

shanna_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:46

ik ga donderdag naar equitana, over 2 jaar tickets daar gekocht, is het dit jaar te doen om aan de kassa te kopen?

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:46

Wij gaan vrijdag, we hebben Confort Tickets dus lekker een vaste plek op de tribune en een parkeerplek vlakbij.
Het enige is dat ik nu nu 3 parkeerkaarten heb. :D

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:47

@horsesshanna, tickets aan kassa kunnen makkelijk :j

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 11:47

ik denk dat we ook maar een keer open air gaan bezoeken!

irisvtzant91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:05

shettenspul ?? := -O-

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:05

Gaat er zaterdag nog iemand voor de groepskorting? Met zo'n mooi bordje?
Bij welke ingang afspreken? Ik kom met mijn dochter, dus weer 2 erbij. Ben er voor 10 uur.

shanna_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:09

Dniekje schreef:
@horsesshanna, tickets aan kassa kunnen makkelijk :j

Bedankt, en hoe zit het qua parking?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:10

Wij kwamen gisteren trouwens dwars door Essen gereden, de 1ste auto is aangehouden wegens niet dragen van een gordel, maar beide auto's hadden geen stickers en werd dus niet naar gekeken. Wij parkeerden op P9, daar was om half 12 nog voldoende ruimte :j

shanna_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:12

Roxxiejj schreef:
Wij kwamen gisteren trouwens dwars door Essen gereden, de 1ste auto is aangehouden wegens niet dragen van een gordel, maar beide auto's hadden geen stickers en werd dus niet naar gekeken. Wij parkeerden op P9, daar was om half 12 nog voldoende ruimte :j

je rijdt dan gewoon daar naar de parking en betaald op de parking zelf je parkeerplaats of aan de kassa?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:12

Wij hebben op p10 geparkeerd, maar dat was dus omdat we geen milieusticker hadden, en mn moeder panisch werd van de snelweg en zo snel mogelijk wou parkeren :'). als je claustrofobisch bent moet je alleen niet in de bus gaan zitten, pfff drukte!!

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:13

Weet iemand een website van de kraampjes die daar stonden? Van de ene western kraam? Sorry als het al gevraagd is :o

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:16

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:47

Ik ga morgen :D kan bijna niet wachten!

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:48

Mensen die vrijdag gaan???? voor groepskorting uiteraard! ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 12:49

yvje86 schreef:
Mensen die vrijdag gaan???? voor groepskorting uiteraard! ;)

Je kunt KNHS-korting krijgen (via de site) en dan betaal je 10E.
Met de groepskorting betaal je 12E.