Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
salatiga1995 schreef:Okee ik wou net zeggen, je zei het zo teleurgesteld maar nu begrijp ik het! Wel jammer zeg dat het zo goed ging voor jou gevoel! Had je maar 1 proef gereden? Wa dit trouwens ee selectiewedstrijd ofzo?
)
salatiga1995 schreef:Ja dat heb ik ook altijd als ik wedstrijd heb hoor! Dan denk ik dat het heel goed gaat en dan valt het toch tegen qua punten (heb het ook heel vaak andersom, denk je dat het slecht gaat krijg je hoge punten)
Nou hopen dat je de volgende wedstrijd weer gaat knallen! Vind het zoiezo al knap dat je Z start, ik kom niet verder dan de L1
salatiga1995 schreef:Goed gedaan zeg Bente! Maar Lisa als je Z gestart hebt moet je toch boven de 200 nog wat halen ofzo? Wat leuk dat je gaat starten met hem Ayleen! Gewoon in de B? Hoe gaat het trouwens met Valerie en Straciatella? Ik blijf die pony geweldig vinden!
Ayleen_R schreef:salatiga1995 schreef:Goed gedaan zeg Bente! Maar Lisa als je Z gestart hebt moet je toch boven de 200 nog wat halen ofzo? Wat leuk dat je gaat starten met hem Ayleen! Gewoon in de B? Hoe gaat het trouwens met Valerie en Straciatella? Ik blijf die pony geweldig vinden!
Jaa ik ga gewoon in de B starten![]()
Met Val en Tella gaat het echt super!! voor de selecties wouden ze nog in de B starten maar daarna gaat ze volgens mij L1 starten
als ik zie hoe Straciatella kan lopen ! (L) alhoewel Ragazzio ook heel ruim kan lopen geloof ik! Hij heeft een goede bouw en dat hoofdje is om van te kwijlen haha! misschien zitten we straks wel weer met zijn 3e in de les samen!
Maar fijn dat de wedstrijd voor je gevoel lekker ging.
Gefeliciteerd. salatiga1995 schreef:Goed gedaan zeg Bente! Maar Lisa als je Z gestart hebt moet je toch boven de 200 nog wat halen ofzo? Wat leuk dat je gaat starten met hem Ayleen! Gewoon in de B? Hoe gaat het trouwens met Valerie en Straciatella? Ik blijf die pony geweldig vinden!
[/quote]
als ik zie hoe Straciatella kan lopen ! (L) alhoewel Ragazzio ook heel ruim kan lopen geloof ik! Hij heeft een goede bouw en dat hoofdje is om van te kwijlen haha! misschien zitten we straks wel weer met zijn 3e in de les samen!
[/quote]

) maar inderdaad ze deed echt niks voor je tijdens de lessen dat was wel jammer! salatiga1995 schreef:Haha ik denk niet dat ik tegen die tijd L2 ben, ik ga namelijk nooit op wedstrijd dus dat word dan moeilijk ..
Maar misschien als ik straks op een andere stal sta kan ik samen met mensen starten, dus wie weet
ik heb het voordeel dat Libel alles tot en met de M2 kent, Valerie moet het Straciatella natuurlijk allemaal nog leren ..
Ja wel jammer van Ifana! Ze had wel echt een leuk hoofd! (en een dikke kont haha grapje ...) maar inderdaad ze deed echt niks voor je tijdens de lessen dat was wel jammer!
Ga je ook springen met Ragazzio? Ik ben wel van plan om springen te gaan starten met Libelle, maar dan moet ik eerst naar een andere stal (sta op de wachtlijst) waar tenminste springmateriaal is! Haha anders kan ik niet eens oefenen xD

en volgens mij vond hij het nog leuk ook