Basic_ schreef:Ach het is pas 3 uur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

easygoing schreef:astridastrid schreef:Bij wie traint Rath eigenlijk? Aangezien hij in het begin aan had gegeven open te staan voor hulp van Gal? Waar volgens mij niets van gekomen is?
Volgens mij bij zijn vader. En ik dacht dat Ed het niet zag zitten om ze te gaan helpen.

easygoing schreef:astridastrid schreef:Bij wie traint Rath eigenlijk? Aangezien hij in het begin aan had gegeven open te staan voor hulp van Gal? Waar volgens mij niets van gekomen is?
Volgens mij bij zijn vader. En ik dacht dat Ed het niet zag zitten om ze te gaan helpen.

aslo schreef:Zit nu nog even WDR te kijken. Commentator interviewt Nicole Uphil mbt Sister de Jeu en Edward. Zij is van mening dat je zeker overeenkomsten ziet met Toot en dat de combi nog zeker van zich zal laten 'horen' naarmate ze vaker starten en verder in de training zijn (wat sterker, iets meer rust e.d.).
winerieke schreef:Rubber_Duck schreef:Wordt eventing nog uitgezonden eigenlijk? Ben net weer thuis dus heb geen idee van wat er nu uitgezonden word, alleen dressuur op livestream
Springen wordt ook uitgezonden op channel 1
Springen dus niet?