Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
webster543 schreef:Wij hebben gisteren in de parkeergarage aan ingang West geparkeerd. Wij hebben geen last gehad voor die sticker!
In de grotere stands kan je zeker met kaard betalen (ook VISA), maar neem toch maar genoeg cash mee..
Goh, wij hebben toch wel koopjes kunnen doen. Mijn wedstrijdvest van Pikeur ligt hier in de winkel voor meer dan 200€ en ik heb die daar voor 149€ gekocht. De stang&trens hoofdstellen van Euroriding waren van 120 naar 85€ afgeprijst! Pikeurrijbroek voor 99€, normaal hier 150€
En het belangrijkste ! Handvaten voor stroomdraad aan 1€
Sodeletuut schreef:Adres: Norbertstraße
Essen
+49 (0)211 90191201
Is dit goed?
Mindfields schreef:webster543 schreef:Wij hebben gisteren in de parkeergarage aan ingang West geparkeerd. Wij hebben geen last gehad voor die sticker!
In de grotere stands kan je zeker met kaard betalen (ook VISA), maar neem toch maar genoeg cash mee..
Goh, wij hebben toch wel koopjes kunnen doen. Mijn wedstrijdvest van Pikeur ligt hier in de winkel voor meer dan 200€ en ik heb die daar voor 149€ gekocht. De stang&trens hoofdstellen van Euroriding waren van 120 naar 85€ afgeprijst! Pikeurrijbroek voor 99€, normaal hier 150€
En het belangrijkste ! Handvaten voor stroomdraad aan 1€
Waar hebbie die st&tr hoofdstellen gezien? Moeten wij ook hebben namelijk(en heb je daar een foto van?)