Elise88 schreef:s0173957 schreef:geen enkel probleem om het op internet te zien!Is het ook echt op ZDF tv ook nu, of alleen online?Alleen online, op ZDf op tv is een of ander kookprogramma (misschien ook met paarden ..? )Ik ga eventjes studeren Nee hoor, is ook ook tv.ZDF info.
Cayenne schreef:Zo wat een verschillen bij het halthouden zevens en een twee.De cijfers zie je alleen bij FEI zeker?
ZDF info heb ik niet, wel ZDF zelf... spijtig!Nu maar hopen dat m'n draadloos internet het volhoudt, aangezien ik toch zeker Jeroen Devroe en Adelinde wil zien!
Relaxed schreef:Cayenne schreef:Zo wat een verschillen bij het halthouden zevens en een twee.De cijfers zie je alleen bij FEI zeker?Yep en worden ook verteld.
Cayenne schreef:LoveLita schreef:Ik heb echt onwijs veel respect voor alle bokkers die gisteren live verslag gaven... ik mis nu dus echt zowat de hele proef Ja, ik doe ook nog een verslag schrijven voor de voorpagina en zelf wil ik ook nog wel wat zien
Lieve tntbezorger Loes, veel plezier ermee Ben nu heel hard aan het werk , ben om 3 uur klaar maar ga pas weg als ik Adelinde gezien heb.