Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kaatje77 schreef:kijk dan via deze link:
http://www.almelose-ruiterdagen.nl
Hopelijk gaat het nu wel.
Ik heb vanochtend mijn debuut gemaakt!
Twee proeven in de b. 169 en 180 punten.
Net een wp erbij.
Ook goed commentaar gekregen.
Kan ik wat mee.
Alleen van de andere jury stond er op de coupon: telgang![]()
Ik heb toch echt een warmbloed ipv een ijslander!
Iedereen die een prijs en/ of winstpunten hebben behaald: Gefeliciteerd!

vandaar dat er foutmelding is
kaatje77 schreef:En wat zullen ze dan bedoelen met niet goed stappen?
Weet niet hoe de telgang eruit ziet.
Te snel stappen en niet in 4-takt?

SaskiaKur schreef:Op het filmpje van de Almelose Ruiterdagen blijft het vaak haperen, en dat heb je bij filmloop niet.

rowo schreef:Daar hadden we onze handen wel vol aan. De laatste groep heeft die hindernis 8 vaak laten omkegelen (3x)...Het tweede parcour 3 eraf waarvan 1x dwars door een hindernis.

LiSSy schreef:het bloemetje gaat niet door (vind het erg jammer, maar kan nou eenmaal niet anders) op juul, chantal en nog 1tje na heeft niemand van de opgegeven personen mij benaderd voor het geld.

AlexAuto schreef:rowo schreef:Daar hadden we onze handen wel vol aan. De laatste groep heeft die hindernis 8 vaak laten omkegelen (3x)...Het tweede parcour 3 eraf waarvan 1x dwars door een hindernis.
rowo schreef:Heb je mij zien springen? Calypso ging op 7 een galopsprong te vroeg af en dus ging heel de hindernis tegen de vlakte. Kunnen jullie voortaan de balken niet vastlijmen

MyFee schreef:Ik moet rijden om 20.26! Dus als iemand foto's zou willen maken, zou erg leuk zijn..
Qimm schreef:het regent
sjaantje schreef:MyFee schreef:Ik moet rijden om 20.26! Dus als iemand foto's zou willen maken, zou erg leuk zijn..
Ik moet bijna gelijk met jou, om 20.34u. Dan zie ik je vast nog wel! Dus als iemand foto's van Carlijn gaat maken, kan diegene ons ook op de foto zetten![]()
.. hoop dat het dan wel droog is
SaskiaKur schreef:Carlijn heel veel succes ik zal duimen meid!
gaat vast wel lukken