Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel was het niet, maar geld terugkrijgen is altijd leuk 

Maar ik begrijp dat de verwachtingen beter zijn? 

Debbie schreef:Ik heb vorige week ook mijn belastinggeld ontvangenVeel was het niet, maar geld terugkrijgen is altijd leuk
Vandaag mijn loon + vakantiegeld dus de bankrekening is weer blij! Helaas zijn ze de beloofde loonsverhoging vergeten door te voeren... Dat was wel even jammer, maar dat wordt volgende maand helemaal goed gemaakt
Edit: Het heeft hier de hele avond gestort regent en geonweerd!! Ik zag me al helemaal liggen in dat tentjeMaar ik begrijp dat de verwachtingen beter zijn?

Eens mijn best doen om ook nog wat springlessen in te lassen en dan al heel gauw onze week. En vanmiddag even T-shirts bestellen. Kan dat nog?
Moet nog wel even iemand vinden die zo lief wil zijn mij maandag avond naar het treinstation te brengen en mij dinsdagavond daar weer wil ophalen. Iemand die zich aanbied die een auto bij zich heeft?

Het is natuurlijk wel zo als ik meer drank haal dat de kosten wat hoger zijn per persoon. Maar een deel zal ook terug moeten rijden naar het KNHS centrum neem ik aan?